THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 25 oktober 2009

Från "Hon"...ett brev i natten...Visar några utdrag ur brevet hon skrev...Tack Elvis...

Cherry sa...

Hej Mia, nu är jag antagligen den sista du vill höra av ('hon') men jag vill bara klargöra vissa saker. Du behöver avsolut inte oroa dig för nåt om du tror det är/har varit något mellan mig och skrotiz.

Anledningen till att jag skriver är att han varit jävligt onösigt taskig för ingenting och nu när jag läser vad han sagt till dig så blir jag närmast skogstokig. Inte konstigt att du hatar mig liksom (skulle jag också göra om jag hört det du fått höra)blockquote>


....det har ALDRIG varit tal om att det skulle vara nåt känslomässigt mellan mig och Skrot. Visst han sa att han var 'kär', men han hade just blivit dumpad och hade en tjej i närheten, du fattar vad jag menar...



... har ringt skrotiz 3 ggr i hela mitt liv, varav han svarat 2 ggr. Vet inte om han nämnde det men i våras var jag lyckligt kär uppe i norrland och hade inte en tanke på nån annan snubbe. Skrotiz ringde mig några gången ....



.... Iaf så ledde dom samtalen till en jävla massa gräl mellan mig och sambon
(som visste storyn mellan mig och skrot, och inte var glad eftersom jag också var dum nog att försöka undanhålla det) och det ledde i slutändan till att han slängde ut mig. ...



...drog hem till mamma och ni gjorde slut, han hör av sig och detdär vetdu. ...





...jag har ALDRIG velat ha nåt ihop med skrot på det viset. Vi skulle ses över helgen eftersom jag fyllde år och ville bort från ön. ...




....har ett fåtal gånger smsat spydiga kommentarer till honom om att han beter sig som ett arsle, that's it. ...




.....Han är antagligen bara rädd för att bli av med dig och en lögn råkade leda till en annan. Sen att han får dig att må skit, tänk efter vad han säger, har du inte märkt att han kör mindfuck deluxe genom att ignorera det faktum att han gjort fel? Han gjorde exakt samma mot mig när jag förklarade att jag blev förbannad för att han lovat hjälpa mig och sen sket i mig.....



...vet inte varför jag skriver egentligen, spelar ju ingen roll för min del. Men jag antar att jag känner att du verkligen inte behöver ta sån skit. Dagens goda gärning eller nåt. Du väljer helt själv om du vill tro på mig eller inte, eller om du ens läste hela inlägget......


...du ser, du behöver inte oroa dig för annat än Skrotiz mentala mognad.
Det är inget mellan oss, har aldrig varit och kommer aldrig bli... .


den 25 oktober 2009 02:30
Cherry sa...
ah jo, nu vet jag varför jag skrev. Jag tål inte att män kommer undan med sånthär. Därför.

0 En liten kråka!: