THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 28 oktober 2009

Jag vart älskad att HATAS!!!

I takt med mina galna bloggar jag haft & har,så har jag fått smaka på de anonyma mobbarnas dunkla hat och kladdiga kommentarer.
Jag har släckt ner kommentarerna i bland..
Tycker det är en märklig demokratisk rättighet att anonymt sitta bakom sitt förbannade tangenbord och hata en människa som står där med sitt ansikte och sitt namn, med hela sitt liv. Jag har ändå fortsatt blogga.
Varför ska jag lämna över det mediala rummet till fånarna,
till mobbarna, till idiotin....

Nåväl...Jag finns...står för mina tabbar & det konstiga liv jag försöker leva...Känner att jag har i grunden blivit en annan människa sedan jag härjade runt ,skrivit av mig om mitt liv...och försökt "hitta mig" till en bätrre plats i den här världen.Min första "blogg" finns kvar,men där & då slängde jag bara in mina tankar när jag var sårad av något stycke Man jag hade förlorat...


Min första riktiga blogg hade jag inne på gaybloggen..Hanky..
nästan ett år levererade jag onska.hat..gammla minnen från barndomen.bilder..mina sjukaste tankar & vilket skriveri & ståhej det vart..
http://motherbitch.blogg.se/
Jag vart älskad att HATAS!!!
De ägnade sina liv åt förfölja, håna mig och min familj.

Jag tog strid på bloggen för undersköterskor, mot Försäkringskassan,mot demonerna i mitt inre...Jag skar ut mitt allraste heligast & visade upp min "sjukdom"...mitt ras...mitt förfall,men endå hur jag lyckades överleva... Det är ungefär lika obehagligt som det är obegripligt.

Vad har jag då gjort för att dra på mig allt detta hat?

Jag har varit tydlig med min mänsklighet, med min inkonsekvens.
Jag har varit tydlig i text med mina drömmar, min svaghet, mina förluster, min sorg, min längtan ..min tröstlöshet och jag har varit tydlig i min vrede över orättvisor.

Jag har hela tiden varit tydlig med mina drömmar om att skrivandet ska vara en sorts frizon i livet, Ska jag straffas för min visade svaghet.

Skrivandet är en helig nyckel till allting.

Så...mitt beslut ( efter många önskningar...är att jag ska publicera
mina tankar...ord ifrån mig..
)


Vilket raseri det kommer att bli...eller INTE!!!

2 En liten kråka!:

Anonym sa...

hell yeah! våga för fan inte lägga ner den här bloggen, och hey, spara alla kommentarer goda som onda, det skapar debatt och en debatt är en frisk fläkt, och minns, det är en blogg så ta inget personligt. ska skriva lite om dig nu i min blogg hi hi kraam

Hippiesoul sa...

Aha..jag fattar nada av det här man jag kan skriva i alla fall *S* Det är ju ett bra tecken av något. Det är precis som du säger, fegt att sitta gömd bakom en/ett alias som e "anonymt" å spotta å spy galla..Inget kurrage alls eller ryggrad för den delen. Jag gillar att läsa din blogg just för att du är mänsklig och förskönar inte saker och ting.. Stå på dig kvinna! Kram <3