THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 29 november 2009

1:a Advent!!!

Nu är köket fääärdigt!!

Alla min atre barn kom över för att Julpynta vilket vi alltid gör till den 1:a advent..


Tidigare gjordes allt veckan innan Julafton...
Men...sedan var ju liksom julen över & man hann inte mysa in julatmosfären riktigt..

Julmusiken skrååålade ur högtalarna & att se mina ungar tindra skrattandes sätta ihop granfan
& hänga upp gran pimpet är för mig en varm känsla i magen...Varmare än glögg!!

Jag är en mycket lycklig mamma i dag!!


                                                    * klicka på bilderna så blir de STÖRRE!!!


Köket är ÄNTLIGEN Helt Klart!!!







6 En liten kråka!:

Anonym sa...

Det där är nog den fulaste gran som jag har sett!

Anonym sa...

Du klagar på granen... kolla hur hemmet ser ut!!

Anonym sa...

Jag tycker den var snygg... själv satsar jag på en knallrosa gran i år. Alltid retar den någon ;).

Anonym sa...

tessan tycker :
att mias hem är fullt av värme och är ombonat.det är riktigt mysigt hemma hos henne.hon har blandat så många stilar.
granen är ju jätte fin.det är ju liksom hennes barn som gjort klätt den.vad elaka ni är.fattar inte varför ni hugger på hennes barn.

Anonym sa...

Tessan kan dra granen över sig. Det är ingen som huggit på några barn här. Det är väl inte barnen som införskaffat granen heller ditt pucko! Har ingen åsikt om hur granen är klädd. Den är bara så ful, vit och orealistisk..

Camilla sa...

Ni anonyma är riktigt otrevliga, särskilt den som skrev att Tessan kan dra granen över sig. Vad vet du egentligen, kanske är det barnen som valt ut granen? Jag tycker att hemmet ser mysigt och ombonat ut. Ang granen, kul med något annorlunda! Så länge de tycker den är fin så behöver vi andra inte bry oss!

/En som inte känner bloggägaren öht