THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 9 november 2009

Depression är den sjukdom som tar flest friska år från en människas liv...Jag har även ADHD: (än sen då??)

NÅGON HAR RADERAT ALLT UR DENNA BLOGG..


TRAGISGT...TRÅKIGT...


5 En liten kråka!:

genrep sa...

Så här är det verkligen. Känner igen mig.

Anonym sa...

Du är inte ensam om det kan vara nån liten tröst. Har också eländet. Inte fått diagnos än, men VET hur det ligger till. depression har jag redan & är VÄLDIGT skör o kände igen mig något så förbannat när jag läste din blogg. Du skriver jätte bra !! Tack för att du delar med dig, snacka om styrka ...

Anonym sa...

den tog alldeles för många av mig å alldeles för viktiga år tyvärr har den format en så man e juh lite lätt knäpp hahaha men men huvudsaken e att man inser att man mår dåligt det e det största steget! sen kan man börja arbeta mot en bättre tillvaro.

Anonym sa...

Tack för din UNDREBARA blogg om ADHD.

MotherBitch sa...

http://genrep.wordpress.com/2009/10/24/utmattning-och-adhd-gar-hand-i-hand-del-1/#comment-197