THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 25 november 2009

Jag är way past mullig, tjockis eller överviktig. JAG ÄR FET!

Suget efter godis, läsk gör mig galen!!!
Inte en medecin i världen kan bevisligen hjälpa mig!!!
Inte Anna Skipper..Matpedagogik & allt annat kraffs...

Jag måste "börja om från början"




4 veckorna är det enbart flytande föda ..
(flytande innebär allt utan bitar, yoghurt man får sila bort frukt & bär ex)
och det ska ni veta, som gammal matmissbrukare, är det fan för jävligt.
Det är ju en vana att äta,


Jag äter inte för att överleva..Jag lever för att få äta..känns det som..




Efter  4 veckors fasta är det dags att börja äta puré.
Den minsta barnmatspuré burkarna ska räcka till 3 måltider !!!(huuu)
Efter två veckor är det dags att börja äta “normalt”. med MÅTTA!!!!

Häll ut standardmjölk & införskaffade lättmjölk ,sluta med socker i te , läsken byts ut mot bättre alternativ.


Det svåraste av allt lär nog att bli medveten om mina matvanor.

Mitt begär har trasat sönder mig...
Min bullemi period(er) har  magsyran pressats upp och skadat tänderna med frätskador och försämrat min tandstatus.Ärrbildningar på magen...sprickor i huden..Hängbuk & bullfitta...

Jag antar att kroppen kommer att hamna i chock från att överäta till att plötsligt inte äta någonting alls. Kroppen kommer ställa in sig på svält under dessa 4 veckors fasta.

 Jag MÅSTE gå ner i vikt annars DÖR jag!!!!

Huden orkar inte längre med ...
Den har gett upp...efter TRE kejsarsnitt & 30 kilo upp & ner genom åren..så sprack jag...






Kan den här bruden,så måste fan jag kunna....



0 En liten kråka!: