THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 18 november 2009



Jag vill be alla ointresserade & ej inblandade  om en jävla massa ursäkter
för vårt offentliga bråk under helgen...



Pinsamt & förbannat dåraktigt!!
Har man ADHD så far känslorna kors & tvärs...


Det finns lika mycket glans som stjärnfall...





Vi flyttar i alla fall ihop NU
(han sitter i Taxin med prylarna)

6 En liten kråka!:

Anonym sa...

Skitbra! Klart han ska flytta in.
Kram
Syster Jane

Anna sa...

Men du -i all välmening- om det redan är såhär struligt, hur tror du det ska bli i längden då? Jag har svårt att tro att man kan reparera sånt helt och hållet. Tror att man fortsättningsvis behåller ett litet horn i sidan till varandra och aldrig kan slappna av till 100% & lita på varann. Har det en gång funnits en spricka i tilliten till varandra så kommer den alltid finnas kvar. Jag önskar er dock all lycka.

Anonym sa...

vad menar hon??
har någon varit otrogen?
var det inte bara ett av alla era hysteriska bråk?

Anonym sa...

ETT hysterisktr bråk? Det är väl kanske det tionde bråket nu och 7e gången dom gör slut. Härligt med en sådan harmoni i livet. Jag ger detta samboskap max ett år -tyvärr

Anonym sa...

Men herregud människa är du 40+ eller är du 4?!! Jag har läst heeeeeela din blogg och du är ju SJUK! Jag menar inte att du är lite sjuk utan jag menar att ditt psyke är helt fucked up!! Du är en toka verkligen. Stackars dina barn, har soc(antar att ni är en sån familj som har kontakt med soc) aldrig gjort en ordentilg utredning på dig och din lämplighet som mor? Du är så jävla äcklig och är white trashig!!!!Jag spyr på dig ditt fetto! Du skriver ofta om att folk inte älskar dig som du förtjänar att bli älskad och att du vill ha kärleksgåvor och sådant, men för i helvete människa sluta skit på dina nära och kära då då!! Är du helt jävla blind?! Och den här stackars Skrotiz som tydligen är tillsammans med dig, vad får den stackaren utstå egentligen...hur mår han?!! Du har tagit bort inlägget där du beskrev hur du psykiskt och fysiskt misshandlade honom, men det finns kopierat på min blogg så det finns kvar, men hur elak och känslokall får man vara? Och att du skriver att du klipper av dig håret i ren frustration är ju vrickat och det hoppas jag du förstår, fast å andra sidan ligger ju inte din inteligens på topp kära du Ha ha ha ha =) Du är tydligen i 40-50 års åldern och skyller på din ADHD med mera så fort du spårar ur, snacka om att inte ta ansvar för sina handlingar!! Jag jobbar med barn som har koncetrationssvårigheter och jag VET att det inte funkar på det viset...elakt, oansvarigt och barnsligt att skylla ifrån sig! Sen tycker jag att det är konstigt att du flippar när du får reda på att ditt barn inte har aspergers utan är autistisk, fattar inte du att aspergers är en FORM av autism?! Varför ska du hela tiden tycka så synd om dig själv? Du sätter dig verkligen i offerrollen, du har för fan barn! Då har man inte rätt att tycka synd om sig själv, skaffa hjälp (det är inte så svårt) och ta tag i ditt tragiska, arbetslösa, meningslösa liv!! Jävla white trash "Blendmorsa"!! USCH

Anonym sa...

Ett år!? Det var generöst. Jag ger det max 3 månader. Nej jag syftade inte på otrohet, men uppenbarligen har de svårt att lita på varandra, och tillitsproblem så tidigt i ett förhållande kan bara inte vara nyttigt. Om man i ett sånt tidigt skede redan gått över gränsen och börjat snoka i varandras mobiler och allt som kan tänkas att snokas i så undrar jag bara vad man kan ha för framtid? Hur ska man reparera det?