THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 25 november 2009

Jaaaa du Linda av Linda!!

HA HA HA!


Så lätt det är att "få igång" er..
Att du "Linda"  gick på det....jisses....
Fan va kul det är att ...skapa...KAOS i tillvaron...
(fick du nåt & prata om nu till nån väninna i luren?)


















Har man arbetat inom sjukvården i över 27 år så borde väl jag veta...att läkarna förlitar sig på oss usk & SSK,eftersom vi har mer erfarenheter än dem...även om De har mer kunskaper.... jisses...

Ja...Du kan inte ha nåt liv eftersom du läser min blogg & retar dig på b.la min gramatiska ordbajare.

Nu är det så att jag skriver som jag pratar...
De som känner mig,"hör" mig prata när de "läser" mina ord...








* Läste din blogg alldeles nyss å såg att någon har gjort ett inlägg och skrivit under med "Linda".
Vill bara påpeka att det INTE är jag. Antingen är det någon som heter Linda (det finns ju fler...hahahaha) eller så är det nåt psyko som förföljer dig som försöker dra in mig i "soppan" med.
Innan något dras igång så vill jag bara än en gång säga: Inlägget är inte från mig!!




Sjukt hur vuxna (?) människor kan bete sig och skriva alltså.. Rena mobbjakten på dig!! Sanslöst..




Hoppas att allt går bra med läpp och mage.







Kram, Linda. S.

4 En liten kråka!:

Linda Sjöberg sa...

Jag fattar inte att dom orkar jag.. så mycket bitterhet och hat...Måste kännas tomt/trist och mörkt i deras liv när de ska gå å lägga sig å sova om kvällarna..Kanske ska man bara tycka synd om människor som hatar så mycket, jag vet inte..ledasmt är det i alla fall..

Kram// Linda "the real one" Sjöberg

Anonym sa...

Mia, är the real Linda = Den bästa?

Anonym sa...

Ha ha ha!!! Du VET att mina smarta och giftiga svar på dina inlägg gör att det fullkomligt kryyyyper under skinnet på dig!! Jag ÄR och förblir den BÄSTA//Den bästa

Anonym sa...

Jag har skrivit en del antiMia-grejer här men Den bästa ta priset på att vara orealist. Smarta och giftiga svar? Hon är ju bara barnslig.