THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 23 december 2009

MOA GÄSTBLOGGAR!

Tjena mitt bena! Det är moa, mias dotter som gästbloggar. Det är kaos!! Vi har ingen taco krydda till köttbullarna, gaah! Haha paniik i huset. Aa, men julskinkan är iallafall inne i ugnen och ska stå i 4 timmar sen vändas på halvtid =) Nu håller köttbullarna på att göras i "Fam. Lundkvist VERKSTAD" med tyvärr utan tacokrydda utan vi testade någoting annat för första gången :O hoppas de smakar =) Jaa, vad finns det mer att säga? :) Jo, ni kan sluta säga att min mamma är så hemsk och saker. För hon är som hon är. Jag vill inte framstå som en diva men jag säger bara vad jag tycker och jag tycker ni ska sluta. Ni har gjort ett eget val att läsa mammas blogg, och om det inte duger så behöver ni inte gå in och läsa. Ingen tvingar er presic. Så om ni ska läsa, så kan ni sluta kommentera hatiska kommentarer tack.. Jag älskar dig mamma. Iallafall, back on track! Hon står och rullar köttbullar just nu, muumms.. Dom blir också PERFEKTICO! Hela vårat julbord är godast och perfectico, kom och smaka! :) Heheh.. Lägger in bilder snart på mamma och skrotiz som lagar mat och sedan på mig som bloggar! Ciao <3

5 En liten kråka!:

DenSnälla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
MotherBitch sa...

SVAR PÅ !!!

Min dotter anmälde mig till Soc för att hon " var arg" på mig för att jag INTE gav henne lika mycket uppmärksamhet som tidigare..
det där ärredan ur världen & hon ringerr varje dag för att få råd om saker & ting....Det är bevisligen INTE DU som inte kunnat släppa det...

Mina barn läser inte min blogg...men Moa fick äran att gästblogga som så många andra ungar får göra i sina föräldras bloggar(kända som icke kända)..

Moa små tittade lite medans jag rullade köttbullarna & det var ju inte kul att hon skulle behöva se era sjuka inlägg..
Men hon reagerade..och det tycker jag är bra för att vara ett barn...

Sådant får man ta när man har ungar som har add & adhd samt asperger m.m..

FUCK OFF!!!

Anonym sa...

Fortsätt försvara ditt handlande du. Gör det får vi se om det hjälper!! Ta bort inläggen och så vidare, men det förändrar ingenting. Men jag känner faktiskt ett uns av medlidande för dig när du inte fick några julklappar av din karl...Det var inte schysst det kan jag hålla med om! Men så släng ut honom då?? Vad väntar du på? // Den bästa

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.