THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 8 december 2009

SPY BLOGG!!!!

Fan att det ska tjaffsas ta mig fan jämt!!!!!
Det är ju helt absurt & varför måste alla dra in mig i smeten..jisses för faaan..ha.ha..
Gu va jag känner för en redig fylla........

Oki..


Pappa är i Thailand och rockar för fullt hus på Ricos Bar i Patong..
























Han.vill skiljas med min styvmor ..

Han vill flytta in i min mammas kåk på Östermalm...
Han ringer till Mamma från Thailand & hon  fixar så han blir inskriven på förturs listan för bostad snarast...
så han är officiellt inneboende med sin exfru nu..alltså  min mamma med sin "nya" unga brud...
.... HELT SJUKT!!!


Min stackars styvmamma ringer i dag
& talar om att hon har spärrat hans konto-kort så han inte kan ta ut sin pension där nere ...
Hon vill dessutom att min mamma ska sluta att trackasera dem på telefonen...



Mitt i allt så ska F-kassan ta en massa pengar i från mig ...
Va fan....Räcker det inte att Kronis vill ha en halv mille av mig....


Sedan ska PBU dra på det i månader att skriva ut ett läkarintyg ang min dotters asperger/autism...



Sedan går mannen jag strular med bakom min rygg
ringer sina ex brudar för att prata bl.a skit om mig....




SUCKAR!!!

0 En liten kråka!: