THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 25 januari 2010

ha,ha..hamna på krogen med mindfulness gruppen..snacka om kackel..jisses...8 st galna adhd nissar....
Mindre roligt är att min mamma har ännu en gång fått min son att vända sig emot mig.....
Så det blir ingen familje mini semester i morgon med alla barnen eftersom min son just nu är upprörd..

Gud i himlen vad jag hatar henne just nu....och det fegast av allt är att hon nekar till det......




11 En liten kråka!:

Anonym sa...

Vad menar hon att du har gjort?
/Lisa

Anonym sa...

Varnar dig för att en annelie burman följer din blogg, hon är ett jävla psycho

Anonym sa...

och vem är annelie burman???

Anonym sa...

Har hon inte ansökt om att bli din kompis på facebook än? Hon går systematiskt igenom andras vännerlista , addar folk och går runt sen och säger att hon känner dom. Har hört att hon har samma status som kvinnan i farlig förbindelse som kokar en kanin

Anonym sa...

Om man googlar på henne och kollar hennes blogg + facebooksida verkar det inte vara så mycket konstigt med henne. En vanlig kockstuderande tjej som gillar musik & tattoos som oss andra och som inte har alltför många vänner på facebook heller så jag tycker mer att det verkar som att det är DU som skrivit kommentaren som har problem och försöker föra nån slags patetisk hämndaktion emot henne. Har hon snott din snubbe eller nåt?

Anonym sa...

jag känner inte ens henne men hon har ansökt om min och några andra polares vänskap på FB och ingen av oss känner henne förutom att hon var på en fest en gång och JO hon är scary, hon har dessutom enlig en god vän smygit fram och tillbaka utanför hans lägenhet i hökis så han ville inte gå utanför dörren, men du verkar ju känna henne så jag ber väl så jävla mycket om ursäkt då eller......kanske inte, dessutom var hon snabba tt ta bort länken hit så hon känner sig säkertt skyldig

Anonym sa...

P.s, om jag snott hennes snubbe? Ursäkta mig men jag är inte bög

Anonym sa...

Karlar är fan värst på att skvallra! Mia är nog kapabel till att försvara sig om denne kaninkokerska skulle ta sig ton av någon anledning som bara du veka karl verkar inbilla dig och ta ut i förskott. Frågan var dessutom om hon snott DIN snubbe och inte om du snott hennes snubbe. Fjolla är du iallafall även om du vänder ut och in på meningar!

MotherBitch sa...

VÄNTA LITE NU HÄR!!!

JAG känner ingen Anneli,vill INTE bli inblandad i nåt svartsjuke drama som jag själv inte e´ mamma till...

Det enda jag skulle vilja veta är..

Har/Hade denna kanin mördeska skrivit nåt ärekränkande om mig när hon länkade hit...

ELLER?????

Anonym sa...

Ja vad jag menade var att du som varnar för henne verkar vara den som har problem med henne. Verkar ju uppenbarligen som hon gjort något emot dig personligen, och vad fasen har detta med Mia att göra? Känns som att du mest vill få med andra i ditt hat emot henne. Jag har ingen aning om människan är, men hon verkar som sagt oförarglig när man googlar henne. Mia har som hon säger tillräckligt med sina egna bekymmar så det varför blanda in denna Annelie?

Karin sa...

ja precis, skit i den där anneli, hon verkar vara en rätt tråkig människa av bloggen att dömma så hon är nog inget att frukta. en vanlig grå svensson tjej