THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 5 januari 2010

Han skickade sms ,kallade mig för pundar fitta osv....
ehh..när skulle jag ha knarkat,han skickade ett av hundra att han även hade träffat en "ny" sexig brud...
( säkert nån som tycker om kiss....porrfilms sex ...analsex all the time & gillar se hundar sätta på småtöser ..)
Hotade med att om han inte fick sina 15000 kr jag var i skuld öööhh..till honom..
ehh...så skulle han börja ha sönder mina saker...(vilka saker?)

Vi renoverade kvarten för att vi skulle flytta ihop.när det var mer eller mindre klart så ändrade han på sig,
När han fick veta att han inte fick bo kvar på söder,så gjorde vi en deal att han skulle få bo här 3 månader gratis,tills han hittade nåt eget...då skulle  "min del" av utgifterna va´klara...



Skit samma..Jag mår dåligt,men jag reser mig...

Nu är ialla fall allt över....

Han har fått sina saker & jag har klippt 3 G abonemanget han står för,
så han inte kan fortsätta skicka vidriga hot sms...


Hostar som en kråka,men ähh..jag överlever...






15 En liten kråka!:

Anonym sa...

du är så djävla duktig,vet du det mia?
har läst din blogg och ser hur illa han har hela tiden varit mot dig,ingenting du gjort har för honom varit bra.känner även skrotiz så vet vad han har sagt om dig till oss alla.vad han inte vet är att han har losat en djävligt fin tjej.du var bra för skrot.han behövde dig du fick honom att lugna ner sig och bli lite vettig.ta inte tillbaks han när han kommer krypandes senare.

en polare till skrot

Anonym sa...

Varför skriver du egna kommentarer till dig Mia? Samma skrivfel har du och denna kompis till skrot, haha... /Den Bästa

MotherBitch sa...

..varför i helvette skulle jag sitta & skriva till mig själv..dö fött..du med andra fyller ju er kvot så varför skulle jag ..ähh...lägg ägg.däremot får jag ett gäng hot sms från Skrots morsa mitt upp i allt sammans..helt sjukt..hon har inte haft mitt mob nr men nu i dag fick hon tydligen det...
så detta skit e´lände e´tydligen inte slut än...
piss!!

Anonym sa...

För att försöka reta skrot med att en polare till honom håller på dig?
Polisanmäl henne om hon skickar hot, det är olagligt och straffbart!
Den Bästa

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

har sett att skrotiz vänner skriver till motherbitch tidigare läs i kommentarluckan lite mer så hittar ni


/J

Anonym sa...

Till Den Bästa, jag är fortfarande nyfiken på din blogg :P

Anonym sa...

Håller med

Jag med!!!

Anonym sa...

Vem är trög? Det är flera som kommenterar Den bästa men han/hon/det kallar någon för mupp. Haha... Den bästa inbillar sig ha en dialog med en person och tycker att denne är utvecklingsstörd. Hm, någon är helt seriöst i sin egen värld =)

/M sa...

Hej Mia! Känner du snubben alltså?

Anonym sa...

Hörrö ego-muppen, har du testat world of warcraft, tror det skulle passa dig :D

Anonym sa...

Låter rubbad så det är nog en man ha ha

Anonym sa...

Jag tror att det är en tjej. Killar håller väl för fan inte på och intrigerar så där? Det är typiskt tjejigt i mina ögon i alla fall.
Ska bli oerhört spännande att se vem det är. Fast jag tror inte att personen i fråga har stake att avslöja sig själv.. men som sagt, can't wait.
/M

Anonym sa...

Jag tror det är en karl, ingen kvinna har en sådan falsk självkänsla. Det är karlar som gottar sig i att vara bäst. Och visst håller karlar på att intrigera så där, för fan! De är superfjolliga! De uppför sig som värsta kärringarna när de jobbar i lag, är värre på att snacka skit och gå bakom ryggen. Och denne person kommer ALDRIG att våga avslöja sin blogg om det nu ens finns en. Det är en fjolla till karl det!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.