THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 11 januari 2010




Jag heter MothErBiTch..
Jag är:

En impulsiv, efterklok drömmare, älskar sinnesupplevelser.
bättre på att bekräfta andra än mig själv,har därför ett stort bekräftelsebehov.
Älskar att skratta. Älskar att älska.
Är : poet, musikartist, skolad operasångerska,konstnär.teaterskolad och psyksjuk
Rädd för: stora spindlar, att falla, att bli bitter.att bli ensam..
Inte rädd för: att ge mig hän, smärta, döden, det vilda och outforskade, förändring.
Jag vill ...få tillbaks mina muskler & ta bort fettet samt skinnet
Få till baks kondisen & styrkan..om jag springer nu så viker sig benen på mig
Är van vid de gamla vanliga skrotlyftet,så nog ska jag kunna hitta tillbaks,
Måste bara få veta vad jag ska göra och hur & vad som är bäst för mig att tänka på
med dessa nya mokapärer jag skall träna med....

Har gått ner 4.a kilo på 11 dagar,så nu sätter jag i gång..
199 kr för ett dygns kort...ska skriva in mig i morgon efter Mindfulness gruppen.


Så träna kommer jag att göra :

SÖNDAGAR
TISDAGAR
TORSDAGAR


           83 KILO!!       60 kilo !!








0 En liten kråka!: