THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 9 januari 2010

Mindfulness funkar bara

dagtid!!



Nu börjar mitt innersta rum växa...och färga allt det vita svart,men bara när jag sover...
min mindfulness aoutopilot fungerar inte nattetid...bevisligen..

Nu börjar mardrömmarna komma simmandes...

I olika skepnader men det är S som är i dem...
Jag försöker finna kärleken i mina drömmar.,men de säger samma elaka ord till mig som S gjorde..

Jag blir illa behandlad..får känna av S råa attityd.....blir lika kränkt ...nertryckt med S ord..
När jag vaknar känns det som jag precis har fått en hink full med skit över mig av S...


I dag upptäckte jag att kylen hade pajat igen..
När jag står där & öser ut vattnet ur kylen så kommer det över mig....

Tårana bara strömmade...
Jag hörde hans spydiga suckande kommentarer sist vi "öste ur kylen"
Alla mina ideer var bara skit & han visste bäst som vanligt.....
Inte ens det kunde vi göra tillsammans som vänner...



I bland känns det som han sitter på min axel
& bara hånar mig!!!!


1 En liten kråka!:

Anonym sa...

Han kommer att sitta på din axel ett bra tag. Det tar tid att läka från förnedring. Det är inte konstigt att han ger dig mardrömmar. Tiden kommer att läka dig och du går segrande ur det här!!! Så kämpa på Mia <3