THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 1 januari 2010

Ni som har skrivit till Skrotiz & frågat honom om allt stämmer osv..

HÄR ÄR BEVISEN!!!

Klicka på bilderna så blir de större..Den blåa länken säger allt om honom.......


* Han ringde nyss..sa att ,,ja..han försökte ta över situationen med att säga..



- Du VET vad du har sagt & gjort..Det är ingen idee att vi fortsätter det här..
ALLA mina vänner har hört av sig om vad du har skrivit på din blogg om mig...
Jag ska bo lite varstans hos polare..får ställa mina grejer hos par vänner så länge...
får hjälp i morgon el på söndag att hämta mina saker som e´kvar hos dig.
Han sa att jag hade tagit hit mitt gamla knull(jari) och han hade minsan sett bilderna från nyår..
Han hade varit på fest han med ,så det så.. på Söder....


Han är bara så patetisk...


Jag frågade om han hade fått mitt brev,men han hade inte läst det...än...
Vad jag än gör eller säger,så kommer han aldrig att förstå vad det är vad HAN har gjort,
utan det känns så klart bättre för honom att skylla allt på mig....


Jag tänker INTE skriva nåt mer om honom nu.....

Alla inlägg ni har skrivit till mig får mig att våga kämpa.....
Känner mig inte ensam längre med att släppa denna tragiska människa som får mig att må så dåligt.
tog bort allt slisk om det som faktisgt inte andra har med att göra om hans sjuka lustar ..
Skrev det för att jag ville visa "både mina & hans vänner" hur jävla äckligt störd han är...


Beviligen hann alla att läsa det..Det känns bra..så nu har jag tagit bort det som är för utelämnat personligt..
Ni får tro & antaga va fan ni vill om att jag "tog bort viss text"..men det gjorde jag för att ni redan har läst det & det räcker för mig...



Nu vet alla hur han är & vad han går för..de som fortfarande vill umgås med honom,är deras problem..
De kanske är liksinnade,tycker om kiss & anal sex..djur sex m.m...skära sönder sig & är trasiga själar de med,som vi alla andra..Hade Skrotiz bara gett mig en chans att få vara den jag är,så hade han oxå få vara Skrot..Men han gick över alla gränser & fick mig att känna mig äcklig han vill "gömma sig" bakom sin fasad..och kommer aldrig att ta sitt ansvar....inse vad som är mänskligt förnuft.Han vill vara de ungas förebild..visa snorren..prata bajs ..Han är förstörd...

Jag slipper i alla fall....

Här nedanför finns beviset att han kickar på djursex med unga flickor..










8 En liten kråka!:

Nina sa...

Jag kunde inte bry mig mindre om vad han pysslar med... han är en ointressant patetisk äcklig kille som jag aldrig vill träffa. Se nu till att du aldrig mer behöver ha något att göra med honom eller hans alkismamma... något måtta får det vara.
Och ska du verkligen ge tillbaks några prylar som är hans? Räkna först ut vad han är skyldig dig!!!

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha en förklaring på varför han är på nyårsbilderna om han var utkastad?
--- Även hans mamma?

Anonym sa...

83 kilo som ska bort. Du är väl medveten om att du inte längre existerar då?

Anonym sa...

Vilka nyårsbilder syftas det på här ovan? I bloggen finns inga bilder där skrot och hans mamma är med under nyårsnatten.

Anonym sa...

Har du tänkt på att det inte är några kommentarer från "Den Bästa" på senaste dagarna? Kanske är det Skrotiz mamma som står bakom dessa elaka inlägg och inte kunnat skriva nu när hon varit hos dig och inte hemma.

Anonym sa...

Men va fan! Fan va äckligt med djursex!!! Varför har du inte slängt ut honom fören nu?? Hade jag sett att min sambo hade kollat på sånt äckel så hade denne åkt ut ögonaböj!! Men förresten, hur ska man veta att det verkligen är HAN som har kollat??? Det kan ju lika gärna vara du som har gått in på såna sidor på hans dator för att få det att se ut som om han har gjort det? Du har ju några gånger anklagt mig och andra här för förtal....men vad gör du mot honom då?? //Den bästa

Anonym sa...

Jag har inte surfat på hans dator,han har kodat den..men han trodde ju att jag sov där kl halv sex på morgonen....det är inte nätsajter som han varit på om du klickar på bilderna så ser du att det står DATOR!!!

Bara det gör saken ännu vidrigare..att han inte surfade.utan har skiten sparat i sin dator...



So Long så länge!!!

Anonym sa...

Fy fan va bra jobbat att du har fått ut honom!!!