THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 28 februari 2010

Aaaggghh..

Jag ska ha en ost -afton i morgon med en snubbe jag INTE känner,men har sträffat snabbt med Skrotiz,
 fan va kul.....Han verkar vara en kul kille ...va fan,han gillar ju ostar!!!!
Och har hårig bringa.....smarr,

Fan va jag just löööve snabba puckar & inge trams...

ha ha...



Mr Silver

4 En liten kråka!:

Anonym sa...

Vilken läckerbit.

Anonym sa...

tycker jag med...

Anonym sa...

Tja gillar man nåt som ser ut som Charles Mansons avkomma så är han döläcker!

MotherBitch sa...

ha ha...ni e ju för roliga....

ha ha Jamen...
vem har sagt att jag gillar en Mr Tönt..

Näe..säger som Ronja...
"fram med lite farligheter!!!!
*han e´ialla fall ingen sjuk psykopat..
Han knata igenom testet med full pott...

Om tre månader har jag Facit i hand *asg...

;)