THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 25 februari 2010

Börjar känna mig bortom all

världens händelser..

Tooo you!

I see your true colours shining through! I see your true colours, and that's why I love you!
So don't be afraid to let them show, your true colurs! True colours are beautiful, like a rainbow!






Träffade en vän ......en vän som jag har haft en smärtsam sjuk relation till...sårig & varigt...



Hatet & bitterheten är inte att förglömma,den kommer säkert blossa upp igen... fick en fridkänsla i mitt bröst..
mjölk med honung i min kopp...






Vi är två sargade trasiga små trasdocker
han läser mig som en sluten bok utan skrift..
Och jag läser hans kroppspråk som en dövstum flicka....



Två sjuka själar i en bubbla full med små hål.....

We now the true colors...


7 En liten kråka!:

Anonym sa...

vem var det ?

Anonym sa...

Skrot förstås!

Anonym sa...

Psykos? Alla dessa färger!

MotherBitch sa...

näääe absolut INTE Skrotiz.....

den andra sa...

Näe.det är Wille hon skriver om..JAG VET DET...

Anonym sa...

Skrev hon inte om den där Micke
Wille & Jaari nyligen ?

Anonym sa...

Inte okej att använda ordet "dövstum" finns ingen som är det, att vara döv innebär inte att man är stum!!!!!!!!!!!!!