THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 7 februari 2010

moa hära: stackars mammaa... hon fick åka ambulans in till K.S akutmottagning igår kväll presic till melodifestivalen. Hon hade svårt att andas och yrsel så hon kunde knappt gå.. Nu har dom röntkat mammas hjärna och dom har droppat i henne morfin i hennes dropp påse. Dom har plågat henne med att vara hård mot henne, tro att hon är 4 år.. dom snackar med henne som om hon vore störd/bebis. Även fasst mamma var jätte sjuk så skällde hon ut nästan alla för deras attityd, så blev dom tysta när hon sa att hon själv är uska och jobbar natt. hehe, bra mamma! Dom stoppade sen våldsamt upp en kamerasladd från näsborren ner till halsen för att kolla på hennes stämband, personalen idag alltså.. *suck* Grr.. Vi har varit uppe nästan hela natten. Kom in runt halv 11 - halv 12. Dom tog massa prover på henne, stick i fingret osv. Duktiga mamma som hatar det. sönderstucken är hon.. Sen runt 06.00 på morgonen så åkte vi till en avdelning med säng, bord. ja ni vet. Så jag fick en extra säng så somnade vi 7 för dom tog prover igen.. Vaknade halv 9 av att dom skulle ta prover sen var jag tvungen och åka hem, ångest.. Vill inte lämna min mamma dära. Usch, älskar henne... Men var ju tvungen, hunden (som nästan attackerade ambulans personalen,så jag fick slänga in honom i toaletten då han slängde sig i dörren flera gånger) skulle ha vänt hela lägenheten upp & ner annars, haha.. Hon har presic flyttats från Nevro (stavas) till Infektions avdelningen.. Nu har jah varit utan henne i 3 timmar exakt och jag saknar henne redan.. Älskar henne! Hon är starkare än vad du tror! Kraam

19 En liten kråka!:

J sa...

Moa...
Önskar jag kunde hjälpa dig i denna stund. Fixa lite käk , ge dig en kram. DU e stark gumman! Morsan kommer hem snart.
Kram

Anonym sa...

Konstigt att personalen behandlade Mia som störd bebis. Så har jag aldrig blivit behandlad inom vården...

9 februari 2010 17.50

***********************************************

Ja, det kan man ju undra!! ;)

Anonym sa...

Ett Asperger barn uppfattar & ser från ett eget perspektiv ..TÄNK PÅ DET!

J sa...

nej men usch..era fågelskrämmor!...Hacka på Mias bloggskriverier, hon kan försvara sig. Men att ge sig på det Moa skrivit och uppfattat saker och ting...skäms på er! Hyenor!


J

Anonym sa...

YYYYyyyyyyyyyyyllllllllllll!
Jag är oxå en hyena i så fall, en till...

Anonym sa...

Moa kan du inte uppdatera hur mamma mår?
Hoppas hon kryar på sig snart.
Kram

Anonym sa...

Moa är nog hos sin mamma och har fullt upp ändå.

Anonym sa...

Barnrumpor....att attackera ett barn som skriver om ngt så hemskt som detta, gör att ni bara faller i dålig dager. Skäms!!!

Ni vill attackera Mia, men allt ni gör är att attackera er själva. Vi andra som läser hennes blogg har istället för att ta ert parti nu gått över till Mia. Jag stod som utomstående i mitten och visste varken bu eller bä vart jag skulle ställa mig. Men nu vet jag.

Iom att ni attackerar allt, inkl detta gör att jag förstått att Mia är den goda i denna "strid".
Det är ni som försöker svartmåla.
Iom detta kommer inte jag eller andra lägga ner mycket energi på det ni skriver som kommentarer här.

Ni gick för långt.

Och jo. Vården kan visst behandla illa. Det finns många exempel på det.

MotherBitch sa...

TACK...DESSA ORD VÄRMDE UNDER SOFFTÄCKET...

Anonym sa...

Jag fattar inte hur anonym som kallar folk för barnrumpor inbillar sig att det handlar om två läger och strid. Utomstående i mitten säger sig denna ha varit, det låter ju komiskt att denne person nu vet vilken sida denne ska stå på. Folk har rätt att säga sin mening utan att hamna i den goda eller den onda grupperingen. Visst får denne person välja sida, det är dennes fulla rätt. Men vem är denne att tala för "vi andra" och påstå att dessa har tagit parti. Lägsta nivå på denne person som tror sig kunna tala för hela ena sidan... Nä, fram för att var och en får säga sin mening och ha vilka åsikter de vill. Betänk att några inte vet vad de talar om men att också en del vet vad de talar om. Nämnda person gör det inte!

Anonym sa...

men orka....

MotherBitch sa...

Vad är det frågan om??

Vad då 2 läger??

Jag skriver va fan jag vill om vad jag vill..

Du med "det fina vokabuläret" hajar ju fan inte ett SKIT.. Du bara hoppar in här och tro dig veta allt om ingenting som är säkert??

Att "hoppa på mig" är en sak,men att göra sig odrägligare på min dotters bekostnad
och att inblandade idioter som inte fattar halv fem,tycker det e´as koolt att mobba för tråkigheternas timme kan fara åt helvette..
Du med!!!!

Anonym sa...

Ja attackerar man ett barn så vet jag mycket väl var tillförlitligheten är....
Det gör att man förminskar allt som skrivs i framtiden. Faktiskt.
Den personen som gjorde det gick för långt.
Och jo jag är insatt i striden som var förut. Vilka som var med. Och jag har inte tagit ställning i den, förrän nu.

Anonym sa...

Vad består det grova påhoppet på Moa utav? Det låter ju som om hon blivit utsatt för något riktigt sjukt men egentligen var det bara en reflektion över hur Mia blivit behandlad på sjukhuset. Nu får ni sansa er dramaqueens!

Anonym sa...

Insatt i striden som var förut? Du talar i gåtor så kan du förklara så gästerna här förstår?

Camilla sa...

Att läsa kommentarerna i den här bloggen är roligare än vilken dokusåpa som helst! Ni är som skojiga seriefigurer, förutom att man inte får se er förståss. Ni vågar ju inte ens skriva ut era namn, svårt hålla isär er då..kan ni inte kalla er för Långben eller nåt annat fräckt iaf?

MotherBitch sa...

jamen visst är det..
Ger mig ett gött skratt eller raseri..ha.ha..

Anonym sa...

Raseri är inte bra Mia, det är ju det en del vill lixom...

MotherBitch sa...

raseri kan man känna i olika nivåer...