THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 20 mars 2010

http://motherbitch.blogg.se/

http://www.myspace.com/motherbitchrules

http://www.poeter.se/archive.php?writerId=17766


Dessa är mina länkade andra sidor,de andra man kan hitta om man letar efter mig ute på nätet
e´gamla.....som  jag inte använder längre,glömt bort koder ect...


I dag blire fest!

Tänkte fira lite.... ;)


Och änn en gång Susanne....

TACK!!!


Susanne sa...



Tänk vad härligt det skulle vara att läsa en blogg här där Mia skriver att hon är lycklig, att hon träffat den bästa mannen - mannen i hennes liv. Som vårdar henne, lyfter henne, kompletterar och får henne att må bra. Som får henne att le när hon vaknar. Som får henne att somna tryggt och skapar lugn i hennes liv....vad underbart det skulle vara. För Mia om ngn förtjänar det.






Vill inte alla vänner det?




22 En liten kråka!:

Susanne sa...

Hoppas du får det fantastiskt ikväll. Jag har tyvärr andra planer, annars hade jag kanske glidit förbi och sagt hej och gett dig en kram.

Anonym sa...

Du susanne, hur mycket rövslickeri orkar du med på en dag? Har aldrig varit med om nåt liknande! man skulle kunna tro att Mia var en rik kändis som du ville komma innanför bralla på! Skärp dig!

Anonym sa...

Som utomstående läsare undrar jag om ni som skriver är vanliga kompisar till "Motherbitch" / Mia eller om ni bara känner varandra från nätet?

Anonym sa...

Vanliga kompisar behöver inte delta i bloggen när de kan delta i Mias liv...

Anonym sa...

Har Ni inte fattat någonting?
Motherbitch är ju bara så kool.

Susanne sa...

Du tuffa anonym som inte vågar skriva namn. Jag är en vän och en vän är att stötta, vilket är vänskap och inte rövslickeri. Trist att du inte vet vad vänskap är, jag tycker ärligt synd om dig..... Och ja jag vet vem hon är utanför denna blogg. Varför är du här. Känner du Maria?!

Anonym sa...

Jag har vänner, jag lovar! ;)
Du låter rädd susanne, är du rädd att Mia ska flyga på dig eller skriva nåt elakt om dig i bloggen? För du är verkligen len i munnen. mycket roligt att läsa, underhållande!
Skönt med en stöttande vän men du går helt enkelt för långt, du låter bara löjlig!! :)

Anonym sa...

Ett bra bevis på att Susanne uppenbarligen inte känner Mia på riktigt är väl att hon 9 gånger av 10 kallar henne för Maria. Det gör väl ingen som verkligen känner henne? Knappt ens de som inte känner henne? Ytlig bekant från Facebook skulle jag tippa på. Så jag undrar också vad detta överdrivna "bry sig om" kommer ifrån?

Anonym sa...

precis, det överdrivna "bry sig om"! Ursäkta, men susanne är bara för mycket!

Ellen sa...

Åh, samma person som skrivit de flesta av inläggena här.... Orka vara så patetisk! Skaffa ett liv istället för att trycka ner folk.

K sa...

Jag som skrev "ett bra bevis..." är inte samma person som skrivit de andra inläggen under namnet Anonym. Det får stå för nån annan (som inte står för nåt:-)).
Men jag kan väl kalla mig K om det känns bättre för dig....

väldiganonym sa...

Och jag kan kalla mej "väldiganonym" så håller vi sär vem som skriver vad!!
Och jag står för allt jag skriver.

Ellen sa...

Lätt att säga när man ÄR anonym

K sa...

Ellen, du är ju lika anonym som alla andra så vad är ditt problem? Det är ju inte direkt så att du har ett registrerat google/bloggerkonto med en bild på dig här och du heter förmodligen inte ens Ellen på riktigt heller så kasta inte sten i glashus.

Anonym sa...

Har Ellen sagt emot med sitt inlägg? Kan ju vara ett konstaterande också.
K är visst djävligt hatisk av sig stackarn.
Andra har rätt till en åsikt K. Eller har du fått för dig att du äger, haha...

Anonym sa...

Hahaha men herrejisses, är detta en skitkastartävling eller? Du som tycker att K verkar hatisk måste ju se världen med väldigt dystra ögon för jag ser då inget hatiskt med det som han/hon har skrivit. Jag tycker tvärtom att det var ganska vettigt skrivet - alla är ju lika anonyma här, spelar ingen roll om man kallar sig Anonym, K eller Ellen...

Anonym sa...

Klart du håller med dig själv Anonym = K
Du väljer att tolka svart/vitt. Så det är vettigt med påhopp? Behov av att hävda dig stackare!!! Sök hjälp.

K sa...

Du har verkligen seriösa problem om du inte kan se ett inlägg för vad det är. Dina tolkningar visar minst sagt vem det är som är har problem. Skrattretande. Och fruktansvärt patetiskt.
Och nej det var inte jag som skrivit medhåll till mig själv.
Uppenbart att du bara vill provocera och skapa konflikt. Skapa din egna blogg istället för att kasta skit på Mia och alla hon känner och förpesta här.

Anonym sa...

Oj oj vad K orkar hålla på. Vad har K för belägg för att jag kastar skit på Mia? Jag tycker om henne! Frågan är då vad K håller på med som ger sig på dem som stöttar Mia, Susanne till exempel.... Nä, kryp tillbaka dit du kom från K.

K sa...

Suck! Maken till sandlåda har jag aldrig varit med om. Den lämnar jag med glädje. Gör du såna här hönor av fjädrar i ditt eget liv också tycker jag verkligen synd om dig.

Susanne sa...

Haha ohhh my vad det har hänt saker.
Kära anonym, du kan försöka mucka hur mkt du vill. Jag skiter fullständigt i vad du tycker. Jag skriver inte mina kommentarer varken för dig eller andra här. Jag skriver dem till Maria (och ja jag tänker fortsätta kalla henne det för att jag känner för det - och ibland Mia). Du kan inte nå mig utan jag skrattar åt dina inlägg här. Du kan mucka hur mkt du vill. Jag kommer bry mig om henne ändå. Avundsjuk på att hon har vänner kanske? Vänner som vill lyfta henne? Ja för vad händer om hon blir lyft? Är du rädd för det? Jag är inte ett dugg rädd för att hon skulle skriva ngt om mig? Förstår inte frågan ens faktiskt eller sambandet? Varför skulle hon skriva elakt om en person som är en vän? Då finns det andra vägar hon kan kontakta mig på om man säger så *S* än en...blogg. Hon vet var jag finns om man säger så.
Det som gör mig ännu mer konfunderad istället är varför du blir så upprörd över att vänner stöttar henne? Vad är det som gör dig så arg? Eller är ni rädda att hon ska må bra så hon skriver en blogg som inte är dokusåpa längre?
Folk som försöker mucka via bloggar.....det funkar inte, har aldrig funkat förr heller. Kommer aldrig funka. Inte min bag.
Och detta är sista inlägget ni också kommer se mig svara ngn som försöker attackera.
Jag läser bloggen för att stötta den som skriver.
Stör du dig på det....sluta läs mina kommentarer. Du kan bara ansvara för dig själv.
Om du mår dåligt över det. Sluta läs. Så enkelt är det *skrattar gott*

Anonym sa...

Hej Susanne! Det käns skönt här nu när K är borta =)