THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 4 mars 2010

Trasig prinsessa på vift

i den stora vilda välden!!!




Jag vet inte,vad håller jag på med?

Vad gör jag??
Kan jag göra så här?
Är det oki..?
Får jag ??

Paniken sprider i mig när jag börjar undra..

Varför vill han ha mig?
Vad ser han hos mig?
Varför är han kvar?

Kommer han sakna mig när han går?

Tycker han att jag är "too mutch" i bland?
Mår han själv tillräckligt oki för att orka med mig??






7 En liten kråka!:

Anonym sa...

Here we go AGAIN!!!!

Anonym sa...

Är någon förvånad?

Anonym sa...

alltså, varför slutar du inte och fundera på vad HAN kanske tycker, det märker du ju vart efter....gör saker bara. Jag tror ärligt att ditt största problem är inte dina diagnoser, utan att du helt enkelt tänker för mycket. Fan ska veta att om jag satte mig ner och analyserade sönder ALLT så som du gör så skulle jag så smått bli galen på riktigt. Man måste FATTA att det är bara att gå vidare. Knulla honom, låt honom åka hem, fundera inte så jävla mycket, vill han ses så ses ni igen, vi har ALLA samma problem. Den enda som begränsar dig är DU, och jag måste tyvärr säga att du är mer normal än du tror, med andra ord, skrik inte så högt, gå vidare bara. SLUTA TÄNKA PÅ VAD ANDRA KANSKE TYCKER. Vi har ALLA problem...alla.

MotherBitch sa...

Oooooj,Där fick jag så jag teg,ha ha,
men förbannat behövligt

näe,men faktum är att jag är bara så jääääävla rädd, svårt att släppa taget om rädslan som jag börjat kunna handskas med...ta på,se,andas och förstå.....

Anonym sa...

Jaha, here we go again. Nästa man i raden och vad ska han ha för fel sen? Det gick veckor synd att du inte kunde vänta ut och våga vara ensam och jobba med dig själv.

bitterfittan sa...

Mia var singel i 2 månader nu innan hon började dejta igen Det är rekord,
så hacka inte på henne.
Hon gör nog så gott hon kan

MotherBitch sa...

men snälla ni,jag får väl dejta en karl utan att för den sakes skull ha ett förhållande...
ja.han har sina issues,det var han jävligt noga med att tala om redan från början & det tycker jag är förbannat ärligt gjort av honom,