THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 27 maj 2010

Ett glas vin  på Kellys...

Parkfest med vitt vin i goda vänners lag....
Nope..Pete förstörde hela kvällen med sin vidriga attitude..så vi drog..


Hem till Pelle & försökte rycka upp mig med Helena..


Födelsedags ferre på Patricia


& sedan Heavens Gate 1 Årsfest!!
Eftersom Pete skulle dit,så valde jag att åka hem....

Vilken afton  ;)

*'slutade med att jag åkte hem...



4 En liten kråka!:

Anonym sa...

Anonyma idiot!
Varför skulle Mia få roa sig?
Mia är en fantastiskt generös människa ska du veta. Lägg ner gnällandet.

MotherBitch sa...

Jag har betalat skatt så det räcker & blir över!!

Rest skatter varje år på över
40.000 så back off...

Har setat inne i 2 bast...kul att nån reagerar när jag försöker vistas ute bland normala människor..Alltid retar det någon..

Tack du anonym som stöttar..Puss ;)

Anonym sa...

Har du suttit i fängelse i 2 år alltså? Vad dömdes du för?
Klart att du har rätt att komma igen!

MotherBitch sa...

ha ha..vaa näääe..har inte setat "inne på varken hispan el nåt annat roligt samfund"..

Sitter inne i mitt egna fängelse....
Har bara permis...