THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 25 maj 2010

Var i går & tränade skiten ur mig på SATS!!

Helena upptäckte att jag hade lägre puls,samt bättre vilopuls & abetspuls...än henne..

Det taggade mig som fan eftersom jag verkligen har "tappat stinget totalt"

Upptäckte nya maskiner som bl.a ger sig på nackmusklerna & axelmuskel partierna...
Jag som har migrän var & varannan dag samt två ej fungerande halsknoter, riktigt kände hur blodet strömmade fram & gjorde bot...



2 En liten kråka!:

Anonym sa...

Jobbigt att du har gått upp de där kilona du tappade efter att du var sjuk. Det blir så när kroppen återhämtat sig. Bara att kämpa på!

genrep sa...

Go girl. Jag hade en grym träningsperiod ett tag för några år sedan vid en separation. Funkar i bra att gymträna på många vis. Jösses vilken tvättbräda jag hade.