THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 16 juni 2010

Kloka ord....för någon...





Visst kan det göra ont när livet förändras men den smärtan är också en del av vad det innebär att vara människa. Livet består av både skratt och tårar, njutning och vedermödor...

Släpp taget om livet och följ vägen som öppnar sig, den leder kanske inte dit du vill,
men i slutänden blir...det bättre än du nånsin kunnat ana.
Det finns... inget att vara rädd för.

Lägg ner din kamp för att kontrollera och styra, strunta i det du gör, sätt dig ner och låt allt "fara och flyga". Säg till dig själv:"Det löser sig", gå sen och gör nåt annat. Då är chansen stor att dörren öppnas och du kan se vart livet för dig

2 En liten kråka!:

Anonym sa...

hur vore det om damen frågade de som skrivit texten/texterna innan du plagierar dem?? är du medveten av att folk har program som ser sånt? tror du verkligen att du kan dölja dina plagiat genom att sätta dit lite punkter extra för att bli mer "du"... eller é du kanske mat-mia ockkså?? ja har själv varit med om sånt här och det är det värsta som finns! men om de é du som é den andra bloggen så ber jag må ursäkt, men ja underlättar den andra ändå.

Anonym sa...

Jag har tagit,lånat den av en väninna & hon vet om det..OM man känner mig,så SER man att det inte är jag som skrivit detta & jag har inte ens tanken att ens försöka låtsas att det är jag som har skrivit detta...

Mikaela hade det inne på Fejan & jag tror knappast att det är hon som skrivit det heller....

Därför står det..


Kloka ord....för någon...

Precis vad jag menade..Att det är npgons annans ord...Jag behöver inte plagiera...Tyckte bara att det var kloka ord...för andra men inte för mig...

MotherBitch from HELL!!!