THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 4 juni 2010

Min kusin Jesper ringde i går till avd & pratade med en syrra....

Som han tolkade det så verkar de inte själv veta vare sig hur illa det egentligen är,hur bra det kan bli..

Inte ens en uppskattad tid för rehab.
Vi ska inte tro det värsta,men heller inte hoppas för mycket.

Eftersom det ingen Kryzzning vart av pga av att Pete valde att dra ut på krogen i stället & kom hem när solen gick upp...så ringde jag pappa & han var i upplösningstillstånd..


Läkaren hade ringt & sagt att eftersom de är gifta ,så skickar de hem henne över helgen för Socialen kommer inte att ta hand om Mxxxx ärende förrens på Tisdag vilket behandlings hem hon kan få plats på!!!!


Farsan ska ju lira ute hela helgen..Nu på Söndag kl 14:00 står han på scenen i Kungsan bl.a...


Så jag får åka dit i morgon & ta hand om henne......medans pappa jobbar....

Han har ringt många gånger sedan hon kom hemskickad i en ambulans Taxi..
Hon vinglar..fnissar..pratar om gamla minnen & tycker det är ju ett fint hus pappa bor i....


Han mår så dåligt så han krymper som människa....

I natt grät jag av mig allt...Jag bara grät & grät tills jag mådde illa..
Tog min medicin samt theralen..

Hur mycket ska jag orka vara stark....Jag är arg,bitter förbannad & ledsen över det som har hänt...

Vem ska jag vara arg på??
För att de båda gick om varandra...missförstod varandra..pratade skit om varandra för att inte bli sårad...
slutade att ge varandra ömhet & kärlek...ta varandra för givet....




2 En liten kråka!:

Anonym sa...

Det är som det är Mia. Du måste alltid leta efter en syndabock att hata. Acceptera läget istället för att focusera på ilska och hämnd...

MotherBitch sa...

"måste hitta en syndabock"??

Är du dum i huvudet alldeles??

Självklart går sorg över till ilska...det är ett sorg arbete din dumma fan..
djä'vla iskalla dryga fan..

Jag gör allt jag kan för henne & pappa just nu...Är där..pratar med socjouren...psyk jouren...så HÄLL KÄFTEN!!!!

FUCK OFF!!!!