THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 12 juli 2010

En helt vanlig kväll för en blondin....




Satt och och petade i min sallad en kväll på en restaurang i stan. Plötsligt såg jag en välklädd snygg man stega in i lokalen. Hovmästaren tilldelade honom ett bord en bit bort och han slog sig ned, ensam som jag. Det stod inte länge på förrän mannen började kasta trånande blickar åt mitt håll. Och mycket riktigt, efter en stund tillkallade han kyparen som strax kom fram till mtt bord med en flaska av husets finaste champagne. ”Från herrn därborta.” viskade kyparen diskret och blinkade menande.



Jag tittade på flaskan, tittade åt mannens håll och log flirtigt, men istället för att låta servitören öppna champagnen lät jag den stå kvar bordet och skrev en lapp som kyparen fick gå bort med till mannen. Lappen löd:



”Om jag ska acceptera champagnen från dig så förväntar jag mig att du har en Mercedes i garaget, 10 miljoner på banken och 18 cm i byxorna.”



Någon minut senare återkom kyparen med en lapp från mannen. Den hade följande text:



”Kära fröken! I mitt garage står en Ferrari F40, jag är god för 90 miljoner, men inte ens du är läcker nog för att jag ska kapa kuken med 10 cm! Så skicka tillbaka flaskan!”

4 En liten kråka!:

Anonym sa...

Såååååå gammal!

MotherBitch sa...

Jag vet....

väldigtanonym sa...

Men sjukt bra hihi

Anonym sa...

Inte ens det