THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 16 juli 2010

Macho sallad



Den e´helt underbar scenen.....skrattade så jag SKREK när jag såg den...

TREVLIG HELG PÅ ER!!!!


8 En liten kråka!:

Anonym sa...

Fattar ingenting, var är det roliga? Missade jag det roligt? Måste gå tillbaka och kolla igen för jag måste ha tittat bort när det roliga var!

Anonym sa...

jag mådde bara dåligt över den. Han är ju på gränsen att loosa allt totalt och man bara väntar på när han ska mosa hennes huvud på samma sätt. Han använder ren skrämselhärskarteknik. Om du tycker detta är kul behöver du seriöst hjälp. För detta är hemskt. Det är inte ett dugg kul.

MotherBitch sa...

Du missar ju hela det roliga..
det är en komedi..FATTA!!!!
Han är alltså världens mes som ska försöka bli tuff inför sin fru..Han tror hon tycker bättre om balla killar än den mes-propp han är...
Se hela filmen i stället..."Farsan"... as rolig..men som vanligt så fattar Ni ingenting..ni BARA letar efter FEL!!

Suck på er tramsor....

Anonym sa...

Jag tänkte säga samma sak, det är ju för fan en film... det märks att det ska vara humor. HUMOR.

Fan, typiskt svenskar. Har ni inget annat att klaga på? Är det inte vädret, försenade tåg, långa köer i mataffären så är det sånt här trams. Idiotiskt.

Anonym sa...

Det enda patetiska med detta är kommmentar nummer två. Jösses vad trångsynt. Måste vara tråkigt att vara så humorlös & torr att man tycker att folk behöver hjälp bara för att de tycker ett videoklipp är kul.

MotherBitch sa...

HA HA!!!

Anonym sa...

Skrämselhärskarteknik? Jo jag tackar... Och Fares Fares är rasist! ;P

Anonym sa...

om man däremot inte sett filmen och inte vet att det kommer från en kommedi så blir det rätt hemskt. Men när man fick veta det, då var det fan kul XD