THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 3 juli 2010

sara sa...



Nu har jag äntligen "tagit mod till mig" och skriva här.


Du har ingen aning om vem jag är, vi har aldrig träffats. Jag började läsa din blogg för ett bra tag sen. Kände skrotis för 3 år sen ungefär.






Men jag tycker att du verkar vara en helt otrolig människa. Så brutalt ärlig och öppen. Du lär hjälpa många människor och familjer genom din blogg eftersom det är många som har samma situation som dig.


Jag personligen älskar att läsa om dig och ditt liv trots jag inte har nån aning om vem du är egentligen. Men du ska veta att jag beundrar dig.


Skit i alla snorungar som är här inne och spyr galla över dig.


Vad vet de om livets problem?


Jag är snart 30, har barn och har varit med om en hel del jag med så det är en fröjd att jag hittat en blogg som din. Man känner liksom igen sig i det du skriver.






Så fortsätt med det du håler på med!


Tack för en skitfin, ärlig blogg

..................................................


Tack Sara....

Ler med hela hjärtat & känner att om jag bara kan göra EN glad så räcker det för mig....

Ni andra kan  dra...

2 En liten kråka!:

Anonym sa...

Sara snart 30 år... Många som läser Mias blogg och kommenterar är jämngamla med henne.

Sara sa...

Allrighty. Men då tycker jag att det är mer tragiskt att det är så många påhopp. Är man äldre borde man veta bättre.
Jisses låt henne ha sin blogg och låt henne skriva exakt vad hon vill. Gillar man inte innehållet så behöver man inte läsa.

Det skulle vara en jäkligt tråkig vanlig svensson-blogg om om bara skrev om de lyckliga stunderna i sitt liv.

Jaja,skitsamma.
Ville bara skriva några rader om hur mycket jag beundrar denna fantastiska kvinna.