THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 16 augusti 2010

Har gaddat mig igen...på ryggen..på gamnacken,Ett självporträtt typ !

Gallskrek som en fjortis..trots tre lugnande..Är nog inte in shape just nu...mummlar...






Nu har det gått 1 månad sedan jag breakade med Pete..
Att vi hade en helg sving för 3 veckor sedan ångrar jag bara så djupt....

Jag mår illa när jag ser bilder på honom just nu...
Hur kunde jag vara så dum så jag lät idioten LEVA på mig i FEM månader...
(för att jag INTE ville vara ensam ) Jag t.o.m accepterade hans pungsvett som stank surt & kvalmigt..
Hans oborstade gaddar som stank ruttet eftersom han inga tänder e´kvar i munnen ,bara nerskavda förruttnade svarta illaluktande kindtänder... Hans ödörer  av svett  som stank i soffan,så jag fick "tvätta" av den när han hade setat i den en helg... Hans alla nojor & kontrollbehov och totala  avsaknad av kärlek för en annan människa om det inte e´en polare... Hans snuskiga intresse för "småtjejer"  ...spandex.alkohol & "sätta på allt som rör sig

Varför träffar jag bara äckliga sunkiga snubbar...och varför dras jag till dem ??
Varför låter jag dem få göra mig illa...såra mig & varför låter jag dem få sova i min säng..

Med Pete kanske jag förstår,eftersom vi aldrig myste,kelade eller hånglade ,utan han "var bara här"...spillde tid....Vi pratade aldrig med varandra eller skrattade ihop.Jo i början var vi tajta som fan...Hade as kul tillsammans..Kunde ligga i sängen & bara garva i timmar... myste & älskade med varandra..Men efter 1 månad började han visa en annan sida...Jag kände mig ensam & trivdes med att han kom över & "bara var här" utan en massa måsten...Vi låg båda i sängen & läste varsin bok...Kollade på film i varsin sida i soffan...Ut & käkade varje dag..(jag betalade alltid)...
Ensamstående,sjukskriven fattig mamma,Hur kunde han...??? (för att jag LÄT han göra det)


Snacka om att bli totalt utvattnad....
Och jag bara accepterade hans äckliga sällskap...


Pete!! I Spit On Your Grave

12 En liten kråka!:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Lyssna på dina vänner nästa gång. De säger det för att de ser det vilket även andra gjorde här i bloggen. Var ju flera som sa exakt det du beskriver nu. Lyssna nästa gång. När folk blir glada för din skull så stämmer det. Bra att du fått den insikten nu och jag hoppas du jobbar med den nu. Du förtjänar det bästa. När du mår bra. För en kille förtjänar inte en tjej heller som inte mår bra och äter upp honom psykiskt. Då kommer du inte hitta en bra kille heller, för de kommer fly.

MotherBitch sa...

Kärleken gör mig blind :(

Anonym sa...

Och vad säger Susanne om detta?? ;-)

Anonym sa...

Som man bäddar får man ligga, fattar inte hur du som är så fattig och har hemmavarande barn överhuvudtaget har råd att gå på krogen VARJE dag som du skriver.
Skyll dig själv!

MotherBitch sa...

HHALLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!
Har ALDRIG skrivit att jag är på krogen varje dag..Har varken pengar eller psyke för det..
Är aldrig på krogen..
Vilken planet är du i från...

Anonym sa...

Okey kopierar, exakt det du skriver. Vilken planet är du ifrån?
Står klart och tydligt Ut & käkade varje dag osv. Läs själv dummer!
================================


Vi låg båda i sängen & läste varsin bok...Kollade på film i varsin sida i soffan...Ut & käkade varje dag..(jag betalade alltid)...
Ensamstående,sjukskriven fattig mamma,Hur kunde han...??? (för att jag LÄT han göra det)

Anonym sa...

Varför är det så viktigt för dig att alltid vara killarna till lags? Jag tror att du betalar för dom i ett desperat försök att hålla dom kvar. Jag har läst att barn som mobbas också gör så, är snäll och köper godis till dom man så gärna vill vara kompis med.

Jag tror att du är jättesnäll emellanåt, att du försöker vinna tid för att få killen att tycka om dig, acceptera dig som du är. Men man kan inte köpa kärlek, man kan inte styra andras känslor eller sätt att vara. Jag tror du gjorde samma sak när du var liten, kämpade för att få dina föräldrars uppmärksamhet, känna dig älskad och omtyckt.

Jag är likadan i många avseenden. Och jag har ofta ställt mig frågan: Varför är det så viktigt för mig att vara andra till lags? Men på senare år har jag gjort revolt, jag har brutit kontakten med människor (även släkt) jag älskat för att dom har fått mig att må dåligt. Det är befriande att slippa ha negativ energi runt sig, och det är nödvändigt för att man själv ska växa och må bra. Släpper man taget om såna människor så ger man plats åt nya spännande människor som kanske kommer att betyda mycket för en i framtiden eller i ens utveckling.

Mitt råd: Gör tvärtom nästa gång du träffar någon. Låt dom vara med och betala för sånt ni gör tillsammans, oavsett om maten tillagas hemma hos dig eller ute.
Dom som bara utnyttjar dig kommer inte stanna länge, och du slipper ödsla massa tid och må dåligt på killar som bara har dig på brist på annat, ett tidsfördriv.

Och ett annat tips: Den som ruvar på hämnd, lämnar sina sår öppna. Det kanske får dig att må bra för stunden när du smutskastar dina ex i den ena bloggen efter den andra. Men kom ihåg att det är alltid ditt eget val vilka du umgås med, du själv väljer hur du vill bli behandlad.

Anonym sa...

nu ere ju så att mia har alltid haft stålar, hon har aldrig tidigare låtit någon få köra med henne..tro mig, jag vet...
men efter att hennes psyke svikta så är hon fan mottaglig för allt. har surrat med na många gånger om detta , men hon bara rycker på axlarna. hon orkar inte bry sig. kan dessutom garanera att mia inte ränner på några krogar. däremot drog de och käkade luncher om dagarna och om man läser i mias blogg så står allt redan nerskrivet svart på vitt. hon har dessutom inte skrivit ner den där slusket pete. hon har redan talat om hur han är tidigare i sin blogg. bara & läsa..hon är inte bitter. mest nog förbannad på sig själv för att hon lät han få vara kvar så länge som han gjorde. . hon gjorde ju slut ett par gånger med finn puckot. men tog tillbaks han när hon kände sig ensam.
har sett inne på fb att hon kanske redan har en ny på gång. en bra kille kan jag tala om.

Ove Hårding

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Katta sa...

Hurru du puckade anonyma en bit upp. Lär dig skillnaden på att äta mat och ränna på krogen!
Om man beställer en pizza på lokala pizzerian, räknar du även det till att gå på krogen då?
Mår man dåligt som Mia gör kanske man inte har ork/vilja/lust/inspiration till att laga mat, utan kan då lätt bli så att man köper färgdig mat ute. Hur tänkte du liksom när du klistrade in Mias text utan att tänka till själv?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.