THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 27 augusti 2010

Hej & hopp...

Vill först bara tala om varför jag tar bort era  "sur doftande" inlägg..

Kan ni ens försöka tänka till lite varför jag tar bort "vissa"??
Joo..för att de stinker hästpung & gagnar inte varken mig el Jens.
Får man inte bli förälskad mer än 1 gång enligt er...
Får man inte känna känslor..om så bara för en dag..??


Jag skriver va fan jag vill & det gör ni med..men det e´min blogg så det e jag som bestämmer....
Bitterfittor...

Jag & Jens är jätte förälskade i varandra & DET är något nytt för mig...
Att en Man visar öppet & säger att han är det...Och står för det!!!

Nåväl...

I går var Jens & jag inne på Anchoreeeeeeeeeeeeeee en liten sväng,Dörrisen berättade att polisen hade vart där i lördags
och haft span på P som då inte var där..men i söndags släppte de in honom för att Polisen skulle kunna haffa honom & de gjorde de.... Snuten klampade alltså in på Anhore & plockade ut slusket..Hahhahha...

2 En liten kråka!:

Anonym sa...

MEN människa! Varför stavar du Anchor med E på slutet??? Ansträng dig lite!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.