THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 18 augusti 2010

Nu har Jari med flickvän flyttat UT (i dag) & jag har svabbat & dammsugit ta mig fan i tre timmar...

Vart på bolaget i bara farten & jaaa...jag hänger fan inte med själv...
Men snart dyker farbror Jens upp på middag ...och det ska bli så föööörfäääärligt kul....

Gu vad vi ska tjattra musik & minnen från samma håll men var för sig..ehh..hängde nån med där?  :=)

22 En liten kråka!:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
C.E. sa...

Anonym- Alltså vad är ditt problem? Mia skrev att han är en gammal VÄN och vad jag förstår är hon ensam mestadel av tiden (om inte Moa är hemma förstås), så ska hon inte kunna få träffa en vän och ha lite trevligt utan att bli kritiserad?! Det är faktiskt sånt -om nåt- som kan få en att må bättre istället för att sitta hemma och deppa och gräva ner sig ännu djupare i sin depression.

Nr 2 sa...

Hörredu C.E. Vad fattas dig? Mia har skrivit ett inlägg att Jari med flickvän flyttat ut (igår) och att nästa VÄN är på ingående. Vart läser du in att Mia är ensam mestadel av tiden? Jag håller totalt med första inlägget, Mia behöver möta sig själv ibland i eget sällskap för att kunna leva med sig själv. Det är inget fel i att träffa vänner och ha trevligt och det är det ingen som har påstått, men du fattar nog inte dig på situationen så ska DU vara kritisk bör du ha mer kött på benen.

C.E sa...

Hoppsan, nr 2! Ta och lugna ner dig ett par hekto va!
Nu är det så att jag har kött på benen så att det räcker eftersom jag känner Mia i verkliga livet. Jag vet hur dåligt hon har mått LÄNGE och hur ensam hon har varit.
DU borde själv skaffa dig mer kött på benen innan du gör bort dig. Det är bara att kolla historiken i denna och tidigare bloggar så hade du fattat innan du skrev din kommentar. Att grunda sin kritik på hennes 2 senaste kompisbesök verkar lite korkat när verkligheten ser annorlunda ut.
Att hon sen haft dåligt omdöme när det gäller pojkvänner och borde sparkat ut dem långt tidigare och behövt vara singel är en helt annan sak. Men låt henne för tusan få träffa sina vänner!

C.P. sa...

Som om ett eller två inlägg skulle kunna hindra Mia från att träffa sina vänner?
Bland dåligt sällskap ÄR man ensam... och förblir.
C:E: hoppar på någon som skriver ett inlägg med frågan om Mia klarar av att vara ensam. Genast gör C.E. tolkningen att denne inte anser att Mia får ha VÄNNER och ha lite trevligt. Var det verkligen DET som missunnades Mia av frågeställaren? Kan det inte ha varit omtanke om att Mia behöver vårda sig själv lite också och inte bara vara hotellvärdinna och flänga runt etc..
Verkar som om C.E. inte mår så bra och behöver lugna ner sig lite och inte bara se krig överallt.
För jag tolkar då inte på samma sätt och har säkert bättre sinnesstämning än C.E. =)

Anonym sa...

Oh någon som käkat huggorm *s*
Hm, det är nog fler än C.E. som känner Mia härinne. Och många andra som har åsikter om henne utifrån hur Mia väljer att profiliera sig själv. Då kan det bli tolkningar därefter också och sådana behöver knappas försvaras. Mia tycker att många inlägg härinne är elaka, hennes närmaste vänner verkar vara mest på hugget!

C.E sa...

SNARK!
Kul att man kunde roa er. Jag mår utmärkt tack och har inga som helst problem i livet.
Håller med någon som tidigare kommenterat om att ni är som pirayor.
Skaffa er egna liv istället för att klaga på Mia ;-)

Anonym sa...

Vilken låg nivå! Värsta pirayan är ju C.E. Hoppas Mia värdesätter din sjuka vänskap...

Anonym sa...

C.E. Vad fick du ut av det här då? Känner du dig smart? hahahahahhaha

Anonym sa...

Men på riktigt?! Vad har ni för problem? Jag börjar tro att alla ni som vanligtvis kommenterar här är psyksjuka på riktigt som ni håller på. Alternativt så måste ni ha riktigt tråkiga liv.
Jag håller med dig C.E!
Det är inte du som gjort nåt fel i detta, det är som vanligt de andra som hugger som pirayor och försöker skriva ner alla som är ett stöd för Mia. Det är ju uppenbart att det är samma människor som skriver ner folk i alla inlägg här, man börjar känna igen deras sätt att skriva.

Anonym sa...

Typ, folk som finns runt Mia?

C.E sa...

Ha ha ha!
Tack anonym för att åtminstone du hajar.
Det här stället för alla dessa psyk-tanter börjar bli riktigt underhållande.
Och du som skrivit runt 21-tiden här, som också använde mitt nick i nästa inlägg, vilket sorgligt patrask du är!

Anonym sa...

C.E. och alla dessa psyk-tanter =)

Anonym sa...

Många pirayor här... många fega med meningslösa nick. Liksom mitt då det är så det tydligen ska vara här ;) En sak slår mig dock. C.E. tycker sig roa sig på alla pirayors bekostnad men verkar vara den som ändå reagerar starkast. Pirayorna har nog mest kul över att lyckas reta upp bitches som C.E. =)

Anonym sa...

Men Herregud! Hur kan man ens orka lägga energi på att skriva ner nån som vill Mia väl (i detta fallet C.E men ni har gjort precis samma sak men många innan denne)? Vad fattas i era liv om ni måste hålla på med sådant? Är ni de som mobbade folk när ni var små också, eller är ni kanske de som blev mobbade som nu ger igen på andra oskyldiga? Ni beter er som asgamar. Pinsamt.

Anonym sa...

Därför att C.E. hoppade på någon som också vill Mia väl? Vem tusan har påstått annat.... Den som skriver mest härinne är väl ändå C.E.

Anonym sa...

Ja om C.E. nu är tjenis med Mia så kan inte hon vara helt frisk hon heller ;)
Hon har nog inte fattat att det är cirka en person som har drivit med henne och det gör henne inte särkilt smart.....

C.E sa...

Vilken amatör som helst kan räkna ut med lilltån att det är en och samma person.;-)
DEN personen är i sin tur rätt obegåvad som skriver saker runt samma tidpunkter och sen går in i nästa meddelande och använder mitt nick. När jag sen poängterar att det inte är jag som skriver, kallar denna mig för schitzad. Underhållning på hög nivå.
Den personen kan köra sitt mobbingrace själv medan jag fick medhåll ifrån andra.
Jag kan tala om för dig att jag är fullt frisk, har aldrig lidit av psykiska problem och är dessutom lycklig. Tråkigt va? Du hade alla fel ;-)
Och jag har bättre saker för mig än att kommentera denna blogg, så hur du än försöker provocera mig i nästa inlägg så blir det inga fler svar.
Och du, FYI så har Mia många friska och smarta vänner. Att hon är annorlunda smittar inte.

Anonym sa...

Att du orkar C.E. Det är ju bara du som bryr dig...
SNARK!

Anonym sa...

LOL "FYI så har Mia många friska och smarta vänner. Att hon är annorlunda smittar inte"
översatt: Mia är sjuk och korkad

Anonym sa...

Ja och inte verkar C.E. frisk och smart bara för att hon själv påstår det.

Anonym sa...

Nu är det länge sedan du skrev Mia. Jag hoppas att du och Moa mår bra =)