THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 11 augusti 2010

Nu..
Maraton kolla på 3:dje säsongen av
TRUE BLOOD med Jari...



MÅR AS!!!!!

10 En liten kråka!:

Anonym sa...

Hej Mia. Jag är en person som du aldrig har träffat irl men som du har varit elak mot. Av den anledningen så har jag varit elak mot dig här! Jag håller inte med om allt du säger men det ger mig inte rätten att vara elak mot dig! Jag vill därför nu be dig uppriktigt om ursäkt för vad jag gjort och sagt mot dig! Om du inte kan förlåta mig så är det okej men då har jag iallafall fått sagt det jag velat. Så nu säger jag förlåt och jag menar det verkligen!! Jag hoppas att du och alla dina nära och kära får ett bra liv, och du likt alla andra människor förtjänar att vara lycklig! Ha ett fint liv! //Den bästa

Anonym sa...

Heder till "den bästa". Men det jag undrar är om du också är en av de som skapat/fortsatt bråk i kommentarer? Om det är så, är det stort ändå att du skrivit detta inlägg. Men en ursäkt också kanske till de som velat henne väl (OM du är skyldig till även det dvs - annars ber JAG om ursäkt för denna fråga)

Anonym sa...

Men anonym... att be om ursäkt till de som vill Mia väl? Den bäst ber Mia om ursäkt och det är det som är poängen. Den bästa ber om ursäkt för vad denne gjort och sagt, vad mer kan man begära? En ursäkt till hela världen kanske? Hm, alla som bråkat i Mias blogg kanske behöver terapi haha...
Mer intressant är det på vilket sätt Mia varit elak mot Den bästa utan att de träffats =)

Anonym sa...

Hur fan kan Mia har varit elak mot någon hon aldrig träffat? Du som kallar dig den bästa SÖK HJÄLP!!!

Puss från den sämsta

Anonym sa...

Jag har inte fortsatt bråka i bloggen under något annat namn. Mia och jag har gemensamma bekanta så därför är det möjligt, hon har hängt ut mig och några av mina vänner i den här bloggen bland annant, för hon vet vem jag är, och på så sätt har hon sårat mig. Men detta är orelevant numera, jag har mått dåligt under en lång tid och behövt vara arg och elak mot någon och då är det lätt att vara det mot någon som man inte har någon egentlig relation till men som ändå har gjort en illa. Men nu har jag kommit till insikt med saker och ting och jag tycker inte att det är rätt av mig att bete mig hur som helst mot en annan människa oavsett vad denne gjort mig, för det ända JAG kan göra här i livet är att be om ursäkt för MIN del i det negativa som inträffar, för då har JAG iallafall gjort allt som står i min makt! Sen vad som görs med min ursäkt är upp till personen som mottar den. Mitt mission är att ta bort allt negativt i mitt liv och fokusera på det positiva, thats all folks! Bye bye//Den bästa

Anonym sa...

hejs svejs. tänkte bara säga att jag har följt din blogg rätt länge. jag har insett att du har fått rätt myckt kritik för den. jag vet inte om du vet att jag också varit tillsammans med skrot?
till en början kände jag honom inte så bra och hade ingen aning om hur han var. när jag läste din blogg så trodde jag först inte ett ord på vad du sa (intrycket av honom är u rätt bra till en början). ju längre det gick insåg jag att han inte var nåt att hänga i julgranen. när jag läste din blogg förstärkte den mina egna uppfattningar om honom som jag började få efter ett tag. den hjlpte mig att komma till insikt. jag vill bara tacka för det =)

(du kanske tycker jag e råskum för att jag skriver såhär helt random, och det har du all rätt å göra.. ;) )

Anonym sa...

Lite skum är du anonym:
"jag vet inte om du vet att jag också varit tillsammans med skrot?"
Klart Mia har koll på alla utan namn...

Nr 2 sa...

Jag ser att mitt inlägg tagits bort. Det var inget elakt inlägg utan sa inget annat än sanningen. Klarar du inte av den Mia?

Anonym sa...

Nr 2, vad skrev du?

Nr 2 sa...

Jag kan ta det igen, men risken att inlägget tas bort innan du hinner läsa det är stor ;)