THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 18 september 2010

Mia, jag måste bara säga detta. Jag lyssnade på dina låtar på myspace och jag blev så sjukt hänförd av din röst! HELT FANTASTISK!! Jag vet att du är sjuk och inte mår bra, men går det verkligen inte att komma nånvart med din underbara sångröst?! Det vore en skam att världen inte får höra den.



Tack!! Ler brett...

Mia

4 En liten kråka!:

Anonym sa...

Varsågod! :P Om jag säger vem jag är blir du nog inte glad så jag låter mig själv vara anonym :P

Anonym sa...

Jag håller med och just därför borde du också söka in till Idol som jag skrev längre ner.
Ta reda på var de har auditions och dra dit. Jag vet inte om det är för sent? Hänger inte med så mkt i programmet själv måste jag erkänna, men jag tycker du ska köra. Om det är för sent i år, kör nästa!

MotherBitch sa...

hum...varför skulle jag ta illa vid mig för att du talar om vem du är..Så illa kan det juh inte va ;)

och ni alla andra..Tusen tack för era komplimanger. blir härnförd..rörd..
Kram

Mad sa...

Well then, sist bad du mig dra åt helskotta. Men här är jag. Och jag är ärlig, jag älskar verkligen din röst. Den är vacker, kraftfull och ren.

Du skulle komma långt i Idol, även om det är ett "ungdomsprogram". De har ju börjat ta in folk över 25 nu så. Du skulle nog lyckas.

Tyvärr är det försent för det här året. Men nästa, då du! KÖR HÅRT!