THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 13 september 2010

Regn regn regn......

Nu traska i ösregnet i 40 min till Moas´ skola för kvartis..sedan traska hem igen...


 
 Somnade tidigt i går..


Har börjat ta Propavan,men vaknar ständigt av att ben & armar har millioner små myror 
som kilar runt.. Jens uppmärksammade att det var 25 mlg..OJ!!!
 
Jag som är van att "bara" (om jag ens tar) 5 mlg Imovan...
 
Inte undra på att jag "vaknar" av insomningspillrena...
Hela kroppen dansar "sticknings dansen" Känner mig som en marionettdocka...
Jag tål fan ingenting..
 

2 En liten kråka!:

Anonym sa...

Det där är biverkningar som är vanliga i början men bör gå över om du fortsätter att ta regelbundet. Ska man inte ta dem varje kväll är det nog vettigare att byta till en annan tablett.

MotherBitch sa...

Ja...det verkar fan inte bättre...Usch...