THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 9 oktober 2010

Har funderat ett tag ( eller väldigt länge) på mina bilder,vad jag vill göra med dem..
Många tycker att jag ska ställa ut dem OCH DET VILL JAG !!
Men NU vet jag vad jag vill göra först..Samla ihop de bilder på kroppar,ansikten,fötter ..
Jaa..en photo book by Me ...som jag tycker bäst om & trycka upp " Naked " ..
Jaaa..bilderna talar ju för sig själva..Kommer INTE behöva någon "undertexter"..
Har äntligan fattat mod till att tro på mig själv när det gäller mina bilder på b.l,a vänner som ställt upp framför min lins. Nakna ansikten.nakna fötter,nakna kroppar,nakna själar & lite humor...












4 En liten kråka!:

Mad sa...

Du är duktig när det gäller både foto och musik så jag tycker du ska köra på! Om man inte vågar chansa kommer man inget vart i världen!

Anonym sa...

Jättefina bilder men snälla! Ta bort allt rörligt. Man orkar inte gå in här och läsa för man blir knäpp. Känns lite väl början 90tal när folk skulle ha rörelser och blink/ljud överallt....

Anonym sa...

Jag har länge tyckt att dina fotografier är jättebra, go for it!

MotherBitch sa...

Tack va´snälla ni är..Ja..jag känner fasiken att det e´dax att..komma ut...med mina bilder...