THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 9 oktober 2010



Ska börja röst /sång cocha igen...
Börjar med värdens bästa Janine Nyman (Idol Janine)
Stumpan ringde mig i dag & frågade & vi börjar nästa vecka..
Sedan kommer det blir fler elever,men jag börjar smootie...






Jens & jag hade i måndags en natt tillsammans på Rock puben Anchor ...
Janine var där & ville sjunga karaoke med mig... ,i mellan spelet på låten lutar jag mig över scenkaten som e´ganska hög... för att låta en snubbe i publiken få sjunga i min mick..Naturligtvis knäar jag till medhörningen...knät viker sig & jag rasar RAKT ÖVER scenen & hamnar som en kackerlacka på golvet,medans Janine stod kvar & visste inte vad hon skulle göra.. Jens var full & stod i baren & surrade med nån skivproducent & allt vara bara såååå pinsamt...Allt bara för att Jens hade tjatat halva kvällen på att jag skulle gå upp..Hostig & hes...Så kom Janine & äähh..ja...ja ja..Nu har jag gjort det ialla fall...Stagedivat..
 I min ålder ska man inte stagediva som en kackerlacka,trassla in  i micksladdar,medhörning ... 
 MEN.... jag slutade fan aldrig att sjunga.....haha
Min  rock n roll dive gjorde kvällen bara ännu bättre har jag fått höra nu senare..Ja ja..
Kul att man kan underhålla andra trots scenskräck..Folkskräck & mick skräck...Men upp ska jag...suckar...


2 En liten kråka!:

Mad sa...

Hahaha! Stackars! Du slog dig väl inte fördärvad hoppas jag?

MotherBitch sa...

Jooo..blåmärket kan man skpåfa drån kryzzningen..men tack för att "du" fråga..