THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 12 november 2009

Att angöra en brygga!!





Jag har ruckat på så mångas åsikter under mina "blogg år"..Alla har alltid något att "peka ner på"...alltid finns det någon som förfäras sig över mina ord & tankar..





Jag är känd för att "bjuda på mig & hela min familj"..Vårt kaos..och våra handikapp..hur vi försöker att överleva..
hur vi hanterar vardagens alla problem .Hur vi sänker garden för att orka...


Jag styrker,hjälpre någon "där ute".. förfärar en, men jag skriver...AV MIG!!!
Det är mina ord..mitt liv..min omvärd..mina käraste..mina närmaste...

Så många som skriver & tackar mig för att jag ....delar med mig ..
Det finns så många andra där ute..som inte vågar fråga..som är alldeles ensamna "där ute"..
som finner sig själva i mina ord...Det är för Er jag delar ut mina innersta demoner & tankar...



Så med all respekt,lämna min dotter utanför ...bla..bla..bla..
 Tragiskt att vissa med sin adhd får gå hur långt de vill som författare ,medans en annan skriver för att hjälpa andra att förstå hur livet faktisgt är att leva med adhd i blod & själ...

Föräldrar som båda har asperger & grav adhd..samtidigt som man har barn som har grav.trots.adhd...ADD
Som jag har kämpat för att få hjälp med min yngsta dotter´s asperger så visade det sig att hon har autism..Min chock..min totala lamhet & förtvivlan över VAD HÄNDER NU???





Då hoppar små folket på mig igen offentligt..ha.ha..
Jamen...Bajsa mig i munnen..





I dont care....



Jag slickar inga rövar..jag klipper bara banden...

Harichrishna



Hari Hari......

0 En liten kråka!: