THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 31 december 2009

85 Kilo härsket kött!!!!

Jag vet inte vart jag skall börja för det har hänt så jävla mycket på två dagar!!

Tänkte först skriva ner varenda detalj..vartenda ord...men jag orkar inte...

Jag har tagit tillbaks nyckeln(gjorde det på båten)
Efter en massa jävla falskspel från både Skrot &  hans morsa,så fick jag nog..

Jag bad dem att lämna mitt hem ....




Om jag inte hade fått stöd av min vän Jari i går när Skrotis mamma stod & skrek
 en massa skit om mig..så hade jag nog inte fått den sista kraften att be dem gå....

Jag kommer med all förmodan att skriva ner vad det var som hände...men inte nu..
Jari med ett gäng polare har varit här sedan 16:30 i går...

Jag är i ett vakum....

Måste sortera,....men ..jaaaa..det har hänt...så mycket olycka....


Skriver senare,när jag samlat mig...

Hatar Nyårs Afton....









3 En liten kråka!:

Anonym sa...

Hur det än var så har du fått ut fanskapet och hans jävla morsa... har du tänkt på vart skrotis har fått sitt beteende?? Äpplet faller inte så långt från trät som du vet... Ta INTE TILLBAKA honom nu, va stark, må bra... det är ett nytt år och detta år är DITT ÅR!!

Anonym sa...

Bra jobbat!! Och som jag skrev tidigare låt 2010 bli ditt år! Du fixar det här.

Gott nytt

Susanne sa...

Underbart Maria!!!
Det bästa du kunde göra :D :D :D
Nu kan du se ljust på 2010, och ta inte tillbaka honom nu. Han kommer smöra, han kommer äta på självkänslan, du kommer känna "längtan efter ngn" men stå emot så att du kan forma din lycka!
HALLELUJA!!!!