THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 29 december 2009

Näääe..jag ljuger inte...





Men kände att jag var tvungen att ta bort det eftersom det kallas förtal om jag inte har bevis
(vilket jag har) Varför i hel..skulle jag ljuga om en sådan vidrig sak...usch...


Jag trodde mest att det var"spel för galleriet" för att chocka....få uppmärksamhet...få igång folk,
...som mig & mitt "bloggande"....






Vill just nu inte gräva i det även om jag & flera är upprörda......Skrev om det tidigare här inne men då skrev jag bara att jag hade upptäckt något jävligt obehagligt..skrev inte vem eller vad det handlade om..var bara DÅ tvungen att få ur mig det...LÄS : BLOGG fredag 18 december 2009

När jag nu skrev UT det så var det en sån där "skriva först tänka till efter"....
...Okontrollerad impulsiv..blah..blah...skit samma..
Jag vet vad han sysslar med (det räcker för mig)


Nu har han lugnat ner sig efter 1½ vecka konstant tok porrsurfat & hällt i sig alkohol...gapat & skrikigt..

Jag vet inte hur jag ska fixa det ....men..i  dag om ett par timmar...
kommer hans mamma (som HATAR MIG) med sambo & hans två ungar som har grav adhd problematik hit...

Moa ska resa bort på skidsemester 1 vecka med en klasskamrat så smågrabbarna får ta hennes rum
& hans (jäv...) morsa med resp.. ska ta min säng....mitt rum....

Jag vet,det e´helt galet helt idiotiskt,men det var mitt förslag...TIDIGARE!!!
När vi började göra om här hemma..skulle "flytta ihop",så ville jag visa att jag inte var den som...
efter den fasanfulla midsommar firandet hos hans morsa som slutade i katastrof...

*Skrot & hans mamma söp bort hela midsommaren & jag fick ta hand om allt...som tack vart jag
svartlistad & dagens mobilsamtal mellan hans mamma & Skrot handlar alltid om mig & mina fel & brister...
(har sett sms:en)

Nu kommer de om ett par timmar & vi ska fira Nyår tillsammans..

Jag backade & sa senast i går att jag inte hade råd..
Vilket han slängde sig på luren & talade om för sin mamma att jag hade inga pengar till varken hyran eller kryzzningen vi ska på i afton...Whay??

Varför ringer han henne hela tiden & ..ähh...skit samma..jag orkar inte bry mig eller ta åt mig längre...
Nu har han vänt & betalat halva hyran(som jag måste betala tillbaks när jag får pengar säger han)



Sov borta i söndags..

Kände bara att jag orkar inte vara här en dag till..så jag gick hem till en av mindfulness gruppen.
Hon bor 20 min härifrån..Vi drack vin,pratade...så skickade jag ett sms att jag skulle stanna kvar..

Jisses..

Vilket sms jag fick....
Jag var nog inget roligt sällskap för så fort jag fick sm:et så gick jag i koma..fick lägga mig i hennes sons säng där jag somnade redan innan 12...smög upp tidigt på morgonen & skyndade hem..precis som om jag varit "otrogen"...



Varför kränker jag mig.....



Jag är så jävla förvirrad..

Fan ,så fort jag börjar känna "lite balans" i kroppen,så glömmer jag bort att ta alla mina tabletter
(eftersom jag i vanliga fall hatar allt som har med piller att göra)...så kommer det.Inte smygandes..utan som ett brev på posten..BADOOOM!!!





ÅNGEST!!!!!
ORO!!!!
JOBBIGA TANKAR!!!




8 En liten kråka!:

Camilla sa...

Men vad väntar du på? Bättre tider? De lär nog inte komma, inte med honom om han är som du beskriver här. Bara DU kan rädda dig själv. Jag frågar igen, vad väntar du på?

Anonym sa...

Släng ut honom nu!!!!!

Anonym sa...

alltså fattar inte du att du har all makt? Det är din lya, du har lagen totalt på din sida. Om han/dom skulle vägra ut så behöver du bara ringa snuten och skrothögen, hans kråkslott till morsa och hennes zombie familj kan inte göra ett skit. Att han skriker och gormar, det gör han för det är enda sättet att trycka ner dig, men hallå, en apa som gapar, ta tillbaka makten och släng ut skiten idag, om han hotar, bra, ring dina gamla kompisar så kan dom mosa honom, inga problem. Du måste vara den vuxna i det här förhållandet och ta ditt ansvar, inte skylla på piller, honom, ditt och datt, det är sååå jävla enkelt om du bara tänker efter, och som sagt, då du t o m har lagen på din sida, vad kan stoppa dig? Hans skit sms. Tillåt mig skratta. Kom ihåg, du är varnad, nyår kommer att bli en katastrof om du tillåter detta, kom inte sen och gnäll och det gick åt helvette, för vo vet redan om att det kommer att gå och helvette. Och vad fan skit i hans morsa, det e ju hans och inte din. Ut med dom, han börjar kännas mer och mer som nån jävla zigenare som dessutom nu drar hit hela hans jävla tjyv familj ha ha, skärp dig nu mia. Puss!

Anonym sa...

Gör dig av med äcklet. Och en tanke, porrfilmer med 14 åriga flickor??? Pedofili kallas det. Usch. En polisanmälan vore på sin plats.

Anonym sa...

Tack för att du är ärlig och svarade på varför du tog bort det. Kan bara hålla med övriga här
S L Ä N G U T Ä C K L E T N U!

Kram

Anonym sa...

Måste bara tillägga: Jag gillar dig, gillar ditt öppna sätt, tror du är en kalastjej. Men man blir lite förundrad och ledsen hur du kan låta dig behandlas som skit. Stå på dig, va en stark tjej och ut med ÄCKLET. Låt 2010 bli ditt år :-)

Anonym sa...

Sluta vara en sån martyr. Det är inte synd om dig om du tillåter det hända. Tala om för hans mamma varför du vill ha ut honom, då förstår hon kanske varför du vill att de ska åka hem omgående. Han kan åka hem med sin morsa tills han hittat eget krypin. Det är inte ditt problem om han har ett jobb att sköta etc... Låt honom gapa på dig om att allt är ditt fel, medans han packar sina grejer. Men ut ska han! Annars får du fan skylla dig själv!

Anonym sa...

Vet du Maria,
Du måste ha ut honom nu.
Ni är inte ihop.
Han gör dig illa.
Betalar inte.
Är en sjuk idiot.
VARFÖR låter du honom vara kvar? Snart börjar jag tycka att du faktiskt får skylla dig själv. Du säger ok till detta när du låter honom vara kvar.
Samla ihop hans saker.
Ta nyckeln.
När hans mamma kommer säger du att de kan hitta ngn annanstans att vara.
Du ska inte ta skiten mer. Hans problem!!!

Om du inte kastar ut honom anser jag att detta nu är att du ber om detta.

Låt 2010 bli nytt år. Nystart.
Som en annan skrev här: tror du att nyår blir bra? Den kommer gå åt helvete Maria. Du kommer ligga och gråta.

Nej kasta ut skiten. Fira med dina flickor.
Ert år 2010.

Så länge du har honom i ditt liv kommer det leda sakta mot botten. Det går fort nu.

Och annan sak:om du inte gör ngt nu så kommer dina vänner snart ruttna på samma story. Om du vill ha hjälp måste du visa att du agerar och vill ha det bra. Nu upprepar sig bara din story gång på gång.
Snart blir det att folk säger att du vill ju ha det så här.