THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 6 januari 2010

Måste bara få säga....


Hur underbart skönt det är att få vara ensam......
Ingen som gapar,skäller...ta strid för ingenting.. ...domderar,sårar.
ryter,får mig att känna mig liten i mitt eget hem...ja..listan kan bli lång...









Det har varit helt för mycket ... 

Tur att allt kom fram innan han på riktigt flyttade in....




Moas kompisar ville tillslut inte vara här för de tyckte att han "tittade så konstigt" på dem...
men jag avfärdade det med att han har ju så mycket piercingar så det kanske var därför..
Men tittar man i inne på helgon så är tjejerna har pratar & söker sig till 15-20...lika så inne på fejan......ush..ja..det gör självklart jävligt ont...


Känner mig dum som inte "såg" ...
Trodde han var en glad skit som var en pajas..
men bakom masken döljer sig en fullmatad översexuell galning....

* näemen,...näääe..fan..nu låter jag ju som en riktig bitterfitta...
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Har satt undan lite pengar till Thailands resa till pappa.,
Saknar honom så mycket..

åååhh..
I morgon ska jag träffa ett gammalt ex ...
Vi ska ta en fika inne i stan..prata..prata.prata...musik...
Världens finaste & snällaste vän...

Han var den som öppnade mina ögon för asperger eftersom han har det själv...
Starkt av honom att våga erkänna det långt innan man ens pratade om det...
Många av mina vänner har asperger...


Var på Bio med  Helena,"Sherloke Holmes" ....
Behövligt...


I love my freedom ......



0 En liten kråka!: