THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 20 februari 2010

Börjar känna mig ostabil & bitter..orolig & mycket tankar som far runt...






Upptäckte att jag inte tagit min medicin sedan jag skrev ut mig från sjukan...
Inte undra på att jag börjar känna mig mör i själen..


Känner en viss lättnande lite suck över att Jari inte kom,hade fan inte pallat det...
Han är alldeles för full stackar´n...men jag fick sms nyss att han kommer
att bo här om det e´oki med mig & det är det..

Han hjälpte & stöttade mig genom den värsta krisen nu  när det tog slut mellan Skrot & mig..
Firade nyår med mig...fast att han själv mådde skit pga av sin sambo..




Ligger i sängen med flanell pyjamasen & känner mig jävligt uttråkad, svullen...




Sätter in lite bilder på mina vackra väninnor..som på ett eller annat sätt alltid funnits där...


Hoppas det inte tar illa upp...men ..nu gör jag det..

Häpp!!















3 En liten kråka!:

Malin sa...

Vad gullig du är gumman! Vet ju inte vad det är för medicin du tar men är det sånna som är just för själen, så är det ju väldigt viktigt med just regelbundenhet.
Det har jag ju i allafall lärt mig som ungefär medicinsk provdocka/offer. Sen om man blir sämre eller värre verkar vara ett jävla lotteri beroende på " who knows". Vissa blir ju bättre på vissa mediciner, medans andra blir sämre. O sedan finns det ju sånna som mig som inget biter på! Men hoppas att nått får dig att känna dig bättre! Kram Malin aka MissRockNRoll

Anonym sa...

puss gumman!


/anna-t

Anonym sa...

Finn ett fel... Skrot!!!