THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 2 februari 2010

1 En liten kråka!:



Anonym sa...


Jag har hört så mycket skit om dig Mia..Men vet du, jag har en egen uppfattning ..
Har ju inte träffat dig men..Det du skriver är nog sant. "Ingen skiter mig på näsan"..tro fan det!?


Finns ett ordstäv som säger "Ingen rök utan eld"..Tror att det finns sanning i det du säger.






2 februari 2010 07.57


MoThErBiTcH svarar:

Eftersom du inte känner mig,men hört "så mycket skit om mig"
så skulle det va´trevligt att få veta från vilket håll & i vilket samanhang.

Vad finns det mer att säga om mig som redan inte sagts...
Jag försöker att inte ta illa upp,men jag blir sårad varenda jävla gång.

Om jag medvetet vet att jag har gjort någon illa,så tar jag alltid konsekvensen
& försöker reda ut det med vederbörande när stormen lagt sig...

Det är tragiskt att människor jag aldrig träffat,endå redan vet vem jag är...tydligen..pga av allt skitsnack.

1 En liten kråka!:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.