THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 2 februari 2010

märks att det e skrotiz lilla fanclubb som börjat läsa min blogg..
för alla andra visste redan om detta...bara & klicka på gamla blogginlägget 2009 11 20
Ur min blogg.....
2009-11-20 av MotherBitch


Mer Hat & Förtal ....


Ni är fan inte KLOKA ni som skriver era patetiska jävla kommentarer..

KOM MED NÅT NYTT ERA JÄVLA FITTER!!!!!

KOM IGEN!!!

HIT ME!!!!

FUCK ME!!!


Svar IGEN om påhop ang mitt brinnande intresse för lik & gamlingar.....Om jag var sådan idiot,hur i helvette skulle jag ens skaffa tanken att bli upprörd ang Skrotiz läggning!!

Ni som läser min BLOGG!!!

FUCK OFF!!

- åhhh..näääee..men nuuu vart jag besviken..usch..nämen...oj...

UR MIN BLOGG..I repeat it your FUCKERS!!!


Vet att det inte spelar någon som helst roll att försöka "förklara ..
Men i bland kan det fan va farligt att bara låta skiten va´.
Tänk vad människor kan gå precis hur långt som helst...


Jag har ALDRIG tagit några hemska bilder på patienter...
Jag blev ALDRIG anmäld varken av polisen el några anhöriga el företagen jag var anställd på.
Några expl.”Stockholm Stad. Aleris. Carema… Attendo. Danderydsjuhus. Frösunda Rehab,”
Hade jag blivit anmäld & hela den biten så hade jag aldrig fått fortsätta att arbeta TRE år till
Men det var ett jäkla rabalder i dagarna 2 om detta i media innan de tystades ner eftersom
allt var osanning .




Jag älskade mitt arbete ,att få ta hand om försvarslösa människor som behöver vård...
Det kommer INGEN att kunna ta ifrån mig… Mitt projekt som jag höll på med innan jag for med mina barn till Indien i 3 veckor var en "bok till anhöriga" som har en anhörig som ligger inlagda. Vad ”Nattens Änglar" som vi blir kallade... gjorde på natten.....
Jag ville visa dem med text & bild hur lugnet sänker sig på avdelningen när all personal går hem för dagen...Vad vi sysslar med. lugnet... tryggheten.."Någon" försökte krossa mig med att maila anonyma brev till olika arbetsplatser jag arbetada NATT på som undersköterska..Bevisen visade sig sedan att mailen hade skickats medans jag satt på planet med min familj för att fira min 40 års dag i Indien. Goa... Xxxx visste vart jag hade bilderna på nätet. eftersom det var xxxx som från början hade visat mig hur jag skulle göra. Personen visste min kod osv...Jag skulle redigera.fixa.renskriva text... men.vad jag inte visste var att xxx satte in bilder som jag inte ens hade tagit... och dessutom skickat länken till mina jobb .Inte fan tänkte jag på ”just då” att bland alla mina 6000 bilder (från allt till inget)fanns där ca 40 bilder som jag inte hade fixat, klippt retuscherat än. och det visste bara Xxxxxx …Däremot de bilder xxxx hade lagt in...Hade inte det blekaste om vad för bilder "reportrarna " pratade om döda människor som skrek i smärta..Jag fattade ingenting…Tyckte det lär fruktansvärt..Dygnet efteråt ringde jag upp tidningarna förklarade om min bilddagbok, att det var väl där någon hade sett mitt arbetande bildprojekt. Jag ville inte att människor jag brydde mig om skulle få gå & tro hemma i Sverige att jag hade fått fnatt som helt plötsligt fotograferade döda människor… Bilderna var ju på oss ,personalen.hur vi arbetade med deras anhöriga på nattetid. Jag ville visa ”lugnet”… ömheten.Jag sa att jag inte hade stängt ner loggen för allmäten,utan det glömde jag när vi skulle fara ut till Arlanda.Stängde ju så klart ner den samma dag de ringde…Ja… Sedan klippte de ihop en jätte sjuk artikel där det stod b.la

– JAG HAR GJORT BORT MIG!



Jag var så dum & naiv som ens ställde upp på interjuverna,men eftersom jag var oskyldig så förstod jag inte deras frågor om bilderna på ”de” döende patienter som skrek....allt bara snurrade &.nääe…det var fan bland det värsta jag varit med om… Det skit som tidningen skrev kostade dem mycket eftersom de hade satt in bilder som var mina utan tillåtelse från mig som fotograf samt de anhöriga som vart upprörda på de bilder man kunde skymta någon patient som vi tog hand om …De bilderna var inte färdig retuscherade och klara för uppvisning..Hela mitt arbete skulle när det var klart, visas upp & få klartäcken att släppas ut som bok.…



Men... DET VÄRSTA AV ALLT...

Det var bilder som inte ens var mina!!När jag kom hem och fick se,så vart jag alldeles paff..

- Men..det här är ju inte ens mina bilder..

Fick senare veta vem som hade "hackat" sig in och satt in bilder som inte var mina överhuvudtaget.
ett psykopat ex..

11 En liten kråka!:

en f.d arbets kollega till mia sa...

hej mia
vet att du är oskyldig .var så insatt i denna sjuka skit du utsattes för då,men det du ska bära med dig är att alla dina vänner stöttade dig,det är bara nytt folk som älskar att förstöra och var snabba att kasta skit.du är omtyckt och vi alla vet att du har ett gott hjärta.du har aldrig pratat illa om någon.du tar alltid de svaga i försvar.stå på dig gumman.

Anonym sa...

Ja nu kan alla se hur Mia försvarar sig. Hon är ett offer och kan aldrig stå för det hon har gjort. Undanflyckter....
Det är hon själv som har skrivit ovanstående inlägg, samma skrivfel som hon gör. Patetiskt!

MotherBitch sa...

Undanflyckter stavas inte såååå,utan Undanflykter din dumma fan...
Jag har nog lite annat skit & tänka på än att sitta & skriva mina egna inlägg ..
Tänk va´ att även DU stavar fel..
INTE bara jag & och mina friends..

så piss off fucker...

Anonym sa...

Vad spelar ett stavfel för roll Mia, det tar inte bort syftet med inlägget. Fokusera på rätt sak!

Anonym sa...

piss off fucker, era djävla fitter, kom igen, hit me, fuck me, fuck off
Du verkar ta till de fula ord du kan när trycket blir för mycket.
Vad innebär det? Är påståendena sanna och du blir lite pissed off när du frustrerat ska försöka förklara bort dem?

Anonym sa...

Om du stör dig så på henne, varför läser du hennes blogg?
Och jag håller med. Om du ska klaga på "skrivfel" så kanske du ska stava rätt själv?
För hela ditt inlägg blir bara komiskt och VAD ska vi fokusera på när du själv inte stavar rätt?
När hela inlägget handlar om att skriva korrekt svenska?
Sen är det faktiskt Mias blogg. Hon skriver VAD hon vill och HUR hon vill. Det är hennes tankar och känslor.
Du behöver faktiskt inte klicka in här om du stör dig.
Finns miljoner andra bloggar.

Anonym sa...

Och som tillägg. Sluta älta. Du är en fånig bloggare själv. Du skriver själv inte korrekt och du skriver ytterst tråkigt. Jag vet vem du är.

Anonym sa...

Och som tillägg. Tala om för alla vem jag är. Jag ger dig tillåtelse. Men om du säger fel namn så är det förtal... din fjant!

MotherBitch sa...

ha.ha..
Jag döööör...

Anonym sa...

Det var dina bilder och du skrev kränkande kommentarer om de döende patienterna. Du blev polisanmäld för detta. Hur vet jag detta? DET VAR JAG SOM ANMÄLDE DIG!!! Ta ansvar i stället för att hitta på att det var "någon annans" bilder och "någon annan" som lagt in dem i din fotoblogg. Tror du att någon går på det? Intellekt har aldrig varit din starka sida. Inte heller är du bra på att ljuga, även om du själv tror det. Kan inte tänka mig en hemskare, mer manipulativ "människa" än du. Tycker väldig, väldigt synd om dina stackars barn.

Ett av alla drabbade ex sa...

Du är en väldigt, väldigt sjuk människa. Jag har haft det tvivelaktiga nöjet att lära känna dig, men det tog väl två sekunder innan jag fattade vilken manipulativ, vidrig liten äcklig varelse du är. Du tillför ingenting utom ondska till denna värld. Så, tyck inte synd om dig själv. Som man bäddar får man ligga. Ditt karma-konto ligger fett på minus.