THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 14 juli 2010

I går när Helena & jag klev av 4-ans AC-buss för att ta sista pendeln hem,
så var det som att kliva av planet mitt i natten i Thailand..

Det var en VÄGG av värme som kom i mot oss..
Vi sa båda samtidigt... - Ojjj..näääe...Thailand...

Jag kunde inte somna i natt så jag kolla TV & försökte läsa..
Kände en liten oro gnaga i mig...
Varför kan jag inte bli normal igen...

Tänkte på bartendern från kvällen på Seaside...,en  ung hyper glad tjej som stod bakom baren
skrattade & skämtade med oss..Sedan sa hon bara så där i förbifarten att hon käkade mediciner så hon kunde inte dricka..- ahh..pencelin tänkte jag ..men hon fortsatte & babbla om att hon vart helt snurrig
& full..- oj då...hon mår som mig...en till...Så stod jag där tyst & tittade på henne..

Kände igen mig..glad.hurtfrisk med ett leende alltid på läpparna..men hon behövde redan käka piller för att palla....Jag klarade mig i 42 år....innan jag blev så illa tvungen att knapra Prozac...


Jag är glad ialla fall att jag åkte hem till min "vän" & sedan gick ut...för efter att Pete åkte hem i går för att sedan skicka vid 20 tiden ett sms att han skulle bli hemma för han hade så mycket att göra ....visade sig sedan inte stämma utan han hade i stället dragit ut på krogen & kom nu på dagen över..med knullrufs ....


Tänk om jag hade hamnat på samma hak som honom i går..
VILKEN DJÄVLA CHOCK jag skulle ha fått..
Med mitt humör & nerver utanpå så hade väl han fått en bira i nyllet....

Det var det där med att kunna va ärliga mot varandra..ha ha..


SKIT SAMMA ..JAG GÅR MIN EGEN VÄG NU!!!

Kolla in det här i stället..

Helt Underbart....


2 En liten kråka!:

Anonym sa...

så du FÖRSTÅÅÅÅR honom inte nu alltså? ;P

näfyfan, lägg puckot på hyllan...eller nej inte ens där, där ska man ha fina saker

Anonym sa...

Jag tycker inte synd om dig. Du vet vad du har, du vet vad du får. Du väljer det själv. Klart han kan knulla andra. Han vill ju inte ha dig och visar det klart och du krälar ändå efter honom. Du har gett honom fripasset att göra vad han vill, när han vill.....När ska du fatta att han inte vill ha dig?