THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 15 juli 2010


Jag älskar folktomma gator tidigt på morgonen när jag vandrar hem från mitt dåvarande natt jobb...
I vilket årstid det en är..
Jag njuter lika mycket av spöregn i november.
Eller de högar av vackra färger i hösten & den klara luften som rensar mina lungor...
Den kolsvarta himmel .. knastret under fötterna när det är vinter ute..iskyla & snöstorm..
Den ljusa grönskan under försommaren som ger mig total ångest för att jag vet att nu blir det sommar
& alla ska vara lyckliga,nykära & träffas & ha roligt under ett parasoll på nån häftig uteservering..
Jag njuter ofantligt mycket  mer av dessa ljumma sommar vindarna som far genom min lägenhet 
 omsveper min sargade själ  i Juli..
Tystnaden i mitt hus när alla är på semester...
Den röda oranga solen på kvällarna som sänker sig över vattnet i augusti månad...

Under många långa tider i många år är det de timmarna som jag levt för,
De timmarna jag tankar upp enegin så att jag ska orka med alla människor
som resten av dygnet har med sig....all by my self...


Men inte längre...


0 En liten kråka!: