THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 7 september 2010

I dag ...bläää.



Usch...fyy & blääää......Hemmet ser ut som "hej kom & hjälp mig"...
Vart tog all ork vägen... Jag får en enorm  energi av Jens kärlek,men det räcker INTE..
Går på reserv batteriet & just nu orkar inte jag både vara kär..förälskad & städa..
Jag prioriterar för glatta livet... "Bort med skräpet & in med kärleken"

(hum..kan man ..får man tänka så?)


 Faaan...

Medicinen e´slut..Missade viktiga tiden hos min läkare där det é ca 3 månaders väntetid...
"slår mig själv på käften RIKTIGT HÅRT " . . . .



Om en stund ska jag möta upp Helena..Vi ska till ABF...Soc... & F-kassan....
Näsan rinner av blod dygnet runt samtidigt som jag har månadens kvinnogöra,
ehh...Börjar jag känna mig lite yr & matt..
Trodde först att det var Jens fel,he he..men jag börjar fan få anemi...

Men inte fan går jag ner i vikt..Äter mer än någonsin,
Måste få min medecin för hetsätningen & humöret...




1 En liten kråka!:

Anonym sa...

Så får man tänka!