THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 6 september 2010



Men..alltså..Jag fattar inte?
Det är bara för bra för att vara sant..Rakt igenom...all the way..

Är livrädd att allt bara  en kall höst dag ska försvinna i från mig,samtidigt som jag aldrig har känt mig så lugn i en relation.Så bekräftad  av Jens i hans kärlek till mig..Jag får en sån sinnesfrid i mitt kaos...

Jag märker att dag för dag ser jag på honom med nya ögon..
Upptäcker alltid något nytt...Jag VÅGAR känna...Helt underbart.
Jag har raserat spärren av skräcken av att förlora honom..

Låter som vi har varit tillsammans i många månader.men va fan..det handlar inte om hur kort eller hur långt..
Det är känslorna som spelar någon roll..Vi är vuxna..Vi har vart gifta TVÅ gr båda två..
Har barn  & allt det där... Vi vet vad vi vill....Och vad vi känner..

Går det åt helvette så har vi endå verkligen försökt...och det e´just det jag menar med det jag försöker skriva ner,men märker att jag trasslar in mig...ha ha..
Ja..att Allt känns ok....

Jag FÅR känna kärlek & ge kärlek .....

Jens är en underbar bästa vän & Man....
Med uppriktig lycka ser jag fram emot en lång tid med honom...
Att uppleva minnen ..
Ta hand om varandra & inte göra om en massa dumma misstag...

Det känns som att med FACIT i näven,så kommer Vi fixa det här..

Har fjärillar i magen av rätt orsak...

Jag Älskar dig Jens..Du är..bara så..wooow wooow wooow..


4 En liten kråka!:

Anonym sa...

Dina blogginlägg känns något lite, lite sundare än tidigare.

Anonym sa...

Ofta man älskar någon efter typ 1 månad. Jaja, ni har känt varandra länge men det betyder inte att man älskar personen.

Fjortisar säger "jag älskar dig" efter en månad.

MotherBitch sa...

Mmmmm..visst är det konstigt??
men du..Vi är vuxna & det här känns heeeelt oki..

Anonym sa...

Du anonym 2, du kunde bara inte låta bli att vara bitter? Gör ngt åt ditt eget liv istället. Den dagen du trivs kommer du kunna unna andra lyckan.

Jag tycker det är helt underbart att läsa om Jens och jag är glad att du har träffat honom. Jag märker också skillnad som första anonym skriver.

Det kommer säkert gå upp och ner ibland men det är skönt att du njuter, tar till dig positiva saker nu, positiv och snäll man. Du får lugn iom FKs beslut.

Skapa dig nu ett bra liv, vilket du verkar göra.

Sen kan alla bittertanter vara avundsjuka om de vill det. (Hihi nu kommer de väl yla om att de visst har underbart liv också. Och right vad jag tror på det - den dagen man mår bra själv behöver man inte slå ner på andra, i överhuvudtaget) Det finns faktiskt äkta kärlek där folk känner att de innerligt älskar varandra efter kort tid. Det händer naturligtvis INTE i de relationer där folk tar ngn för att ha. Men om Mia känner så redan nu är det väl fantastiskt? GRATTIS!

Vi är många som är glad för din skull. Njut nu av kärlek Mia. En man som ger det som du ger.