THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 9 september 2010

JAG VILL,MEN ORKAR INTE!!!!!

Det ser för jävligt ut här hemma..Disk,mitt sovrum ser ut som harmagedon dragit fram...
Nytvättade kläder utspridda över hela golvet...som jag kliver över eller trampar nytt smuts på...(suckar)
Sängbordet står på trekvart...typ..mitt i rummet...damm överallt..BLÄÄÄÄÄ!!!

Jag måste..jag måste...jag måste....

Åkte hem till Helena i går & blev bjuden på hennes heeelt underbara putt i pannan..näääe..koldolmar med sylt..Jens låg ett helt dygn utslagen i soffan & bara sov...Stackar´n kan inte sova lugnt en hel natt,utan vaknar..på med tv´n...röker en sigg...in på fejan...somnar i soffan framför tv´n...vaknar..osv..
Så jaaaa..Jag sover i min säng & han på soffan....Inte mycket till kel,mys ha ha...(host)
(yep..I´ts reapet it self..I know...) Ja...Det ÄR fel på mig....Jag kan inte sova brevid någon längre..(bevisligen) snor runt..boxas..stånkar...sparkas...Jaaa.jag är en orolig själ ..

När jag äntligen hittat min ...vågar jag skriva "kärlek" (igen) utan att nån får slagsida & slänger sig på kommentarrutan för att spy lite galla,ja..då har jag efter 10 år "äntligen" lärt mig att sova själv...igen...suckar...Hum..det e´fan inte lätt & vara jag ....eller att vara med mig...
Jag som själv annars har sömnproblem & sitter uppe tills 3-4 på nätterna,har nu blivit Tant trötter...


Jag vill inte väcka/störa honom & han vill inte väcka mig....,
Hum..Vi har för mycket spöken i våra garderober...
Det blir nog bättre när han flyttar till sin lilla etta med Julia så vi kan njuta av "kvalitets tiden" i stället...






Jooooo...

Har fått svar från kronofogoden....YIPPI!!!


Hej



Beslutet är upphävt 100902. Eftersom Försäkringskassan har dragit ändå
kommer pengarna återbetalas till henne så fort de inkommer till Kronofogden.




Med vänlig hälsning
Kronofogden






Jag hoppas det kommer väääääldigt sooon..
Det fattas 22,50 i hyrpengarna..men jag betalade in så mycket jag kunde...

STRUL MAJA!!!!

Jag som aldrig tidigare haft problem med min ekonomi eller betal.skulder i hela mitt liv..

Mat kan man få hjälp med av vänner /släkt..men pengar ska man aldrig låna av någon..
Man ska betala sina räkningar/skulder så känns livet fan så mycket bättre..
Jobba för sig,helst extra jobb......Tjäna 500 000 om året(som jag)
Ta med ungarna på  härliga semestrar till Maldiverna.Thailand..Indien(som jag alltid brukar göra)
Låta ungarna få tillbringa sommarkollo på privata kollon som tex Kolmårdens eget kollo
(som min dotter fick) bara 6000 kr betalade jag för 7 dagar...
Eller seglar kollo på 3 mastad skuta,som min son fick....osv...Frida i Abbas natur/djur kollo...

Semester i Göteborg varje sommar.Bo på en stor båt i hamnen & leka 2 dagar på Lisseberg
..Hyra sommarstuga med sjötomt varje sommar...Kunna handla va fan jag ville ...
Alltid ha pengar 20 000 - 30 000 på kontot...EFTER SKATT!!!











Så..ja.. Jag tycker det e´as kul att leva på pensionen ,som vissa tror/skriver...

Jag är sjuk...Jag kan inte råda över det....Jag jobbade ihjäl mig för att kunna leva RIKT & BRA!!!
Nu kom baksmällan...Aldrig pengar..alltid skulder...Lån på 500 000 som inte kan betalas...

Så du som skrev att jag bara vill supa & knulla!!!

Mmmm..det var tider det...



9 En liten kråka!:

Anonym sa...

Jag kan sätta in 22,50 åt dig om du uppger hur, eller skicka en 20:a om du uppger vilken adress =)

Anonym sa...

du låter inte mina inlägg vara kvar heller.. Jag som tycker du är fet och bör träna..de andra skiter jag i. Såg dig på t banan för ett tag sen Irl och tappade nästan hakan..Shit..varför gör du inget åt dig själv på den biten? Jag dömer fan feta personer som sitter på donken och käkar. Nu säger jag inte att du gör de, men den inställningen har jag. Förman kan fan välja vad man stoppar i sig och gör mot sin kropp.. Du kanske säger att de inte angår nån.. dE GÖR DE VISST.- det är vi skattebetalare som får pröjsa för skiten då du och de andra feta drabbas av diverse sjukdomar som följer med fetma!!!

MotherBitch sa...

Mmmmm.jag vet att jag e´FET!!!
RIKTIGT SVULLIGT FET!!!
30 kilo i övervikt...
Smaka på den du... ;)

MotherBitch sa...

OJ!!

Va´snällt..ehh..jag menar ang pengarna....men ..det e´minus på kontot så det kommer bara att dras,sorry & JÄTTE MYCKET TACK!!!

Nina sa...

Jag säger bara, vilket extremt korkat inlägg av anonym... Jag antar att du tycker att alla som röker och dricker alkohol ska sluta eftersom vården kan bli dyr i längden? Alla som skaffar barn borde låta bli eftersom det kostar samhället? Alla gamla ska kastas ner för ättestupan eftersom dom kostar stålar? Oh my. Oki jag överdriver men ibland blir jag bara trött på idiotiska inlägg. Tagga ner!

Anonym sa...

Till dig som dömmer ut feta för att de kommer att kosta skattebetalare pengar för följdsjukdomar. Det kanske kan vara just samhällets fel att folk blir feta. Stress, arbeta tills du är 67, jobba fast du är döende eller bli av med sjukpenningen, ensamstående heltidsarbetande ska orka städa, laga bra mat osv, etc etc kan faktiskt knäcka folk... Då kan även samhället betala tillbaka.
Jag är rätt övertygad att DU är djävligt störd och på många sätt kostar oss andra skattebetalare en massa pengar så knip käft!

Anonym sa...

Men herregud.....jag har aldrig skådat sådan låg nivå någonsin på kommentarerna här.
Att kommentera Mias vikt är helt under bältet och jag föraktar er.
Det säger så mkt mer om er.
Hur fan kan ni sjunka så lågt?
Mia, gynnar denna blogg dig? Är det inte bättre att öppna en ny dold blogg som du bara bjuder in de du litar på? Nu har denna eskalerat så hårt att de som kommenterar inte drar en gräns vid sunt förnuft.

Du är fin som du är....och du kämpar så hårt med att komma upp.

Folks elaka kommentarer under bältet nu, gynnar inget. Lyssna inte. Det säger mer om deras dåliga självkänsla.

Du är vacker, och det även på insidan. Det är inte de som skriver dessa kommentarer, och de kan inte ens göra ngt åt det.

Håll huvudet högt. De förtjänar inte en tanke ens.

De som förtjänar det är folk som kan bete sig, hålla en konstruktiv nivå och ha lite intellekt.

Den som påstår sig sett dig (vilket jag inte tror ett skit på), varför vågade du inte säga det in her face? Vara anonym här....
Fan vad stark du är. Not.
Tönt!!!!
FAG!

Mia, du kämpar på bra. Låt inte dessa ens försöka dra ner dig ett pinnhål. Jag tror de har panik när du börjar reda upp saker. De lever på att läsa att du har det skit. För skithål måste skita ner andra i tron att de är renare.

Visa dem att du är en ros.

MotherBitch sa...

Puss :)

Anonym sa...

Va underbart att vissa saker tar skruv. :-)
Man väljer sin väg i livet.. SKA MAM SKYLLA ALLT MAN GÖR PÅ SAMHÄLLET OCH ANDRA??? Så fan heller.. Varenda sak du gör, väljer du själv... THATS A FACT!!!