THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 8 september 2010

Lite tråkigt att Ni (några men endå så det räcker)  hela tiden ska lägga in tråkiga
samt fåniga inlägg som inte gagnar någon mer än ert eget själv hat...

Bl.a...

Du som hela tiden lägger in länken ang Aftonbladet & mig  som skedde för 5 år sedan.
Du gottar dig verkligen i det va??
Trots att jag INTE var skyldig..Du/ni är bara allt för patetiska.. Vad vill du få ut av det?
Hets mot mig..Tror nog att alla "andra" som mig e´lite trött på den storyn nu,eftersom den inte var sann någonstans....Men e´du en media-hora som tror på allt som skrivs i slasktidningarna så ....Fine for you!!!

Så länge som skit skrivs (ja,jag tar kritik men inte HAT) i kommentarrutan så har jag nu satt dit LOCK!!!

Jag får se först vad ni skriver & bestämmer sedan vad som får stå kvar...SYND!!

Många läser just denna Blogg just för era roliga påhoppade kommentarer till  varandra...

Bay bay...

3 En liten kråka!:

Anonym sa...

Låt den köra, de som läst din blogg vet ju vad som hände. Den kör för blint galleri. Som att ngn bryr sig om den länken? Aftonbladet lever för att skapa drama av inget. Strunta i den tönten som lägger in allt. Den läser säkert hänt extra och tror att Angelina och Brad varit skilda nu i massa år. Menar*

Anonym sa...

Hej Mia!
Det här är till dig och behöver alltså inte godkännas =)
Fullt förståeligt att du inte accepterar hat. Jag är ingen som skriver hatiska inlägg i din blogg.
Men du, du hanterar inte ens kritik särskilt bra. Inbilla inte dig själv det! Och visst finns det de som läser bloggen just på grund av alla intriger här inne. Du går ju igång på det som folk kritiserar dig för, skriver värsta försvarstalena. Och ja, det är ganska roande att se hur DU håller på *s*

MotherBitch sa...

Jooråå..visst klarar jag av kitik..Det är ju därför jag "svarar" på dem...Sedan om du/ni ser det som att jag med "hull & hår" s.k ställer mig i försvarsstälning är ju bara ett sunt och friskt tänkande.. ;)
he he