THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 6 september 2010


Oki..Jag svarar även på de andra inläggen ang hur jag kan bli kär så fort i en ny kille??


Förstår att ni funderar?

Jens har jag känt i 9 år...
Vi har alltid varit upptagna & inte varken hånglat upp varandra en enda gång eller flirtat..Men .....

Nu är vi lediga & en vänskaps middag blev till en kärleks relation..
Jag var aldrig kär i Pete eller i Skrotiz...Bara i början lite små förälskad i självaste lyckoruset det gav mig innan jag "vaknade" upp...Men för fan..Läs vad jag har skrivit all the time om de gamla exen..
Inte var det Love and Amoure precis..Mest bara tårar ,ensamhet & besvikleser..otroheter.elaka ord,förtal & snusk..
Så jag har varit "singel i hjärtat" jäääävligt länge....


Men Nu är det på RIKTIGT..
I PROMISE!!!!


Myys faktor TUUUSEN!!!!!

Mia Lundkvist - Tack älskling för att du finns i mitt liv...


fredag kl. 21:07 ·

Jens Nylander - tack själv!..det tog bara nio år..puss:)

fredag kl. 21:17 ·






I Lördags gifte sig en väninna till mig & en f.d fling till Jens..

Lilla söta Lotta & Mats ...

GRATTIS!!!!!







2 En liten kråka!:

Anonym sa...

Varför var du inte bjuden på bröloppet?

MotherBitch sa...

Vi var MÅNGA som INTE var bjudna på Lottas & Mats Brölopp..
Hade de bjudit in alla oss vänner..polare & fans till Mats Levi´n så hade de fått hyra globen...Varken Helena eller Jens el jag mfl. var bjudna på själva middagen..Men vigseln fick vi självklart insupa,men Jens jobbade..helena var sjuk & jag hade ingen lust att gå själv...